Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@03:17:20 GMT

واکنش کاوانی به پوشیدن پیراهن کریس رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۹۳۹۵

واکنش کاوانی به پوشیدن پیراهن کریس رونالدو

ادینسون کاوانی تاکید دارد که از فشاری که با تصمیم او برای قبول مسئولیت پوشیدن پیراهن نمادین شماره ۷ منچستریونایتد همراه است هراسی ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاوانی بازیکن تیم ملی اروگوئه در روز آخر نقل و انتقالات و در حالی که با پایان مهلت قراردادش از پاری سن ژرمن جدا شده بود به اولدترافورد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این که اوله گونار سولشر نیازهای دیگری نیز در بازار نقل و انتقالات داشت اما نیاز مبرمی هم به اضافه کردن یک مهاجم با تجربه به خط حمله خود می‌دید تا فشار را از روی آنتونی مارسیال بردارد. کاوانی ۳۳ ساله یکی از خطرناک‌ترین مهاجمان اروپا به شمار می‌رود و می‌تواند شرایط را برای تیم سولشر بهبود ببخشد.

کاوانی حالا پیراهن شماره ۷ را بر تن دارد که بر تن بازیکنان بزرگی چون اریک کانتونا و کریستیانو رونالدو بوده و در این باره به سایت رسمی باشگاه گفت:

” این شماره خیلی خوبی است و من در تیم ملی هم آن را بر تن کردم. اما صادقانه باور دارم که پیراهن چیزی است که به مسائل بیرون زمین مربوط است. آنجا بیشتر روی این موارد حساب می‌شود. می‌دانم که وقتی در زمین هستی شماره پیراهنت تاثیری ندارد. اما وقتی این شانس را داری که شماره ۷ منچستریونایتد که توسط بازیکنان بسیار سطح بالایی پوشیده شده را بر تن کنی باید مسئولیتی را بپذیری که بسیار خوب است. من از چالش لذت می‌برم و امیدوارم جانشین شایسته‌ای برای کسانی که پیش از من این شماره را بر تن کردند باشم. “

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم

سال 2005 در چنین روزی، لیونل مسی که در دقیقه 88 دیدار مقابل آلباسته به جای ساموئل اتوئو وارد زمین شده بود، در دقیقه 91 با پاس رونالدینیو برای اولین بار با پیراهن بارسلونا گلزنی کرد. 

دانلود (6.8MB)

دیگر خبرها

  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • وقتی مخاطبان اسناد بی‌بی‌سی درباره قتل نیکا شاکرمی و تجاوز به او را مسخره کردند+ تصاویر | واکنش رسانه انگلیسی
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • معمای کف و سقف مجاز حجاب