Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا فاضل عصر امروز در جلسه اقتصاد دانش‌بنیان و جهش تولید استان گلستان که با حضور معاون علم و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: امروز مرکز نوآوری سلامت در گلستان راه‌اندازی شد که بدون شک این مرکز با حمایت معاونت علم و فناوری رئیس جمهور و پارک علم  و فناوری به نتیجه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشکی گلستان ۳۵۰ عضو هیات علمی، چهار شرکت دانش‌بنیان و بیش از ۴ هزار‌ دانشجو فعالیت می‌کنند که می‌توانند با حمایت‌های معاونت علم و فناوری رئیس جمهور اتفاقات بزرگی را رقم بزنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به دو‌ موج سنگین شیوع کرونا در گلستان تصریح کرد: در مقطعی هیچ تولید ماسک و شوینده در استان نداشتیم اما بلافاصله با کمک پارک علم و فناوری خط‌های تولیدی ماسک و شوینده در استان راه‌اندازی شد.

 

فاضل گفت: انتظار ما از معاونت علم و فناوری رئیس جمهور این است که در حوزه تجهیزات پزشکی حمایت‌های ویژه‌ای در استان انجام شود تا ما شاهد تامین نیازهای تجهیزات پزشکی استان باشیم.
وی گفت: زیرساخت‌ها و تجهیزات پزشکی در استان نیازمند تقویت و بازسازی جدی است و امیدواریم در این حوزه شاهد کمک‌های خوب معاونت علم و فناوری رئیس جمهور باشیم.

گفتنی است دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صبح امروز با استقبال رسمی هادی حق‌شناس استاندار گلستان و رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به منظور بازدید از پارک علم و فناوری، دستاوردهای فناوری و کارآفرینی هسته‌های فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز نوآوری صنایع خلاق، مراکز نوآوری سلامت و نمایشگاه محصولات فناورانه مرکز رشد و همچنین رونمایی از نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور رونمایی، افتتاح صندوق پژوهش و فناوری استان و امضا تفاهم‌نامه راه‌اندازی مرکز نوآوری صنایع خلاق وارد گلستان شده بود.
انتخای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری علم گلستان دانش پارک علم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در جهت تحقق شعار سال نیاز است از نیروهای دانش بنیان استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمد حسینی امروز_ جمعه هفتم اردیبهشت_ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه سمنان اظهار کرد: هفته گذشته شاهد حضور پر برکت رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در استان سمنان بودیم که مسلماً این سفر باعث رونق اقتصادی و پیشرفت در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: این اراده در هیات دولت وجود دارد که با تلاش‌های شبانه روزی و کار جهادی، مشکلات و موانع موجود برای افزایش رفاه مردم عزیز ایران برطرف شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت تمام توان خود را در جهت تامین مسکن برای نیازمندان به کار گرفته است و تاکنون نیز اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

حسینی تصریح کرد: امروزه بسیاری از شرکت‌ها نیازمند نیروی کار می‌باشند که از این رو لازم است اقدامات لازم جهت تامین نیرو و افزایش تولید انجام شود.

وی ادامه داد: در جهت تحقق شعار نیاز است از نیروهای دانش بنیان استفاده کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مقام معظم رهبری همیشه بر توجه ویژه بر امور و رفاه کارگران عزیز تاکید داشته اند و از این رو ما نیز تمام توان خود را در جهت اجرا نمودن این امر به کار گرفته ایم.

کد خبر 748126

دیگر خبرها

  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند