Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: براساس آمار و نتایج بررسی های به عمل آمده بیشتر مراکز بهزیستی از طریق ورود افراد به مراکز آلوده شده اند لذا باید ضمن کنترل ورود و خروج افراد به مراکز و پرهیز از انجام بازدید و ملاقات، نظارت های مدون خود را نیز به صورت آنلاین و مجازی انجام بدهیم.

به گزارش ایسنا، نهمین جلسه ویدئو کنفرانس بررسی وضعیت مراکز بهزیستی در مواجه با بیماری کرونا با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه پس از ارائه آمار و اطلاعات میزان بروز و شیوع کرونا در مراکز شبانه روزی سازمان در سراسر کشور توسط دکتر نفریه رئیس کمیته کشوری پیشگیری از کرونا بهزیستی و گزارش مدیران کل استانها، دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور طی سخنانی ضمن تقدیر ار زحمات شبانه روزی همکاران استانی بویژه پرسنل فعال در مراکز اقامتی خاصه مراکز سالمندان و معلولین، گفت: باتوجه به آغاز پیک سوم کرونا و همزمانی آن با شروع فصل پاییز و احتمال بروز روزهای سخت، باید بگونه ای برنامه ریزی کنیم تا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی همکاران فعال در این مراکز دچار فرسودگی نشوند.

وی خاطرنشان کرد: براساس آمار و نتایج بررسی های به عمل آمده بیشتر مراکز بهزیستی از طریق ورود افراد به مراکز آلوده شده اند لذا باید ضمن کنترل ورود و خروج افراد به مراکز و پرهیز از انجام بازدید و ملاقات، نظارت های مدون خود را نیز بصورت آنلاین و مجازی انجام بدهیم.

قبادی دانا در ادامه با اشاره به موضوع واکسیناسیون انفلوانزا گفت: تمامی استانها موظف هستند تا واکسیناسیون مددجویان را با اولویت مددجویان مقیم مراکز شبانه روزی طبق دستورالعمل کشوری و با همکاری و تعامل موثر با دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز بهداشت و درمان انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی، رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت مقرر شده تا واکسیناسیون مراکز بهزیستی از طریق استقرار عوامل بهداشت و درمان در مراکز انجام شود که همکاری و تعامل مدیران کل بهزیستی استانها با دانشگاه های علوم پزشکی در این زمینه، کاستن از حجم مشکلات ابتلای احتمالی خاص فصل پاییز و زمستان مددجویان به کرونا و انفلوانزا را به همراه خواهد داشت.

لینک کوتاه: asriran.com/0039In

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: واکسن آنفلوآنزا رئیس سازمان بهزیستی کشور افراد به مراکز مراکز بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد

همتیان گفت: این تعداد واکسیناسیون دام به طور رایگان برای دامداران سطح شهرستان به ویژه مناطق محروم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سم‌پاشی آغل دام‌ها یک‌بار به طور گسترده در شهرستان اجرا شد، ابراز کرد: در برخی مناطق محروم از جمله منطقه فرومد و همچنین روستاهای حق‌الخواجه، کرنگ و کمردار در بخش کالپوش تا سه مرحله عملیات سم‌پاشی انجام شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۷۶ بازدید نظارتی طی سال گذشته توسط کارشناسان این اداره انجام شد، اظهار کرد: ۲۰ دوره اردوی جهادی خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان میامی طی این بازه زمانی برگزار شد.

رییس شبکه دامپزشکی میامی ادامه داد: هزار و ۶۰ مجوز حمل دام و طیور برای دامداران این شهرستان طی سال ۱۴۰۲ صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم