Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نخستین دستگاه اکسیژن ساز پرتابل (سیار) بیمارستانی تولید داخل را رونمایی کرد.

خبرگزاری میزان - مراسم رونمایی از نخستین دستگاه اکسیژن ساز سیار بیمارستانی تولید داخل برای بیماران کرونا با حضور قاسم جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت در گروه کارخانه های مپنا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان بابایی در این مراسم با اشاره به مسائل مبتلا به ناشی از شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به شرایط بحرانی شیوع کرونا همه دنیا در هر دو زمینه تشخیص و درمان باید بازنگری کلی داشته باشند و کرونا نقاط ضعف و درس آموخته های فراوانی برای علم پزشکی در همه دنیا داشته است.

بیشتر بخوانید:  آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا ۱۹ مهرماه

وی اولویت نخست مراکز بیمارستانی برای بیماران کرونایی و بیماران ریوی را تامین اکسیژن دانست و از گروه مپنا خواست تا در اسرع وقت دستگاه های اکسیژن ساز را تولید و تامین کند.

معاون درمان وزیر بهداشت دومین اولویت رسیدگی به بیماران را روش ها و چرخه تشخیص مناسب دانست و تصریح کرد: در صورتی که دستگاه‌های تشخیصی به سرعت تولید و ارائه شود برای درمان بیماران کرونایی بسیار موثر خواهد بود. در این زمینه نیز سرعت و زمان ساخت بسیار مهم و حیاتی است؛ چرا که حیات و ممات بیماران کرونایی ابتدا به وجود دستگاه های اکسیژن ساز و روشهای صحیح تشخیصی بستگی دارد.

معاون وزیر بهداشت، همچنین چرخه تشخیص کرونا از طریق سی تی اسکن علاوه بر تست PCR را مهم دانست و خواستار همکاری گروه صنعتی مپنا در این زمینه نیز شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا وزارت بهداشت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا وزارت بهداشت بیماران کرونا وزیر بهداشت اکسیژن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف در سه راهی گتوند یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۴۸ ظهر امروز به مرکز فوریت‌های پزشکی گتوند اطلاع داده شد؛ بین یک دستگاه سانتافه و یک دستگاه پراید به وقوع پیوست و به محض اعلام وقوع ۳ تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان گتوند به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی محور حادثه خیز سه راهی گتوند متأسفانه یک نفر از هم وطنانمان که یک مرد ۲۶ ساله بود فوت و ۵ هموطن دیگر با سنین ۳،۲۳،۲۷،۳۰،۳۷ مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: با تلاش همکاران عملیاتی اورژانس مصدومین حادثه پس از رها سازی و انجام اقدامات حیاتی به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

کد خبر 750879

دیگر خبرها

  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • دفاع عجیب خبرگزاری دولت از قلیان پرعارضه اکسیژن
  • راهی جدید برای پیشگیری و درمان بیماری‌های روده
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • فوق‌تخصص ریه: قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد
  • قلیان اکسیژن؛ بِکشیم یا نه؟
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن