Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ویسی گفت: در سرتاسر دنیا دولتها برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا خط مقدم و صف اول مبارزه هستند اما در کشور ما دولت برای مبارزه با کرونا نسبت به کادر بهداشت و درمان کم کاری و مانع تراشی هم می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام جمعه موقت بهمئی در گفتگو با صبح زاگرس بی توجهی دولت به مطالبات وزارت بهداشت را نوعی کم کاری و مانع تراشی دانست و خواهان ورود مجلس به این موضوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام صالح ویسی تصریح کرد: کسی در این کشور منکر جنگ اقتصادی از طرف دولت‌های متخاصمی چون آمریکا و کشورهای اروپایی بر علیه جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی افزود:آمریکا و متحدانش در منطقه و در سرتاسر جهان سخت ترین تحریم ها را در دوران دفاع مقدس و چه در حال حاضر در جنگ اقتصادی بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل نمودند اما این تحریم ها و فشارهای بیرونی یک طرف قضیه و یک روی سکه است و طرف دیگر آن اقدامات و فعالیت‌های دولت ایران است.

حجت الاسلام ویسی خاطرنشان کرد:در سرتاسر دنیا دولتها برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا خط مقدم و صف اول مبارزه هستند اما در کشور ما دولت برای مبارزه با کرونا نسبت به کادر بهداشت و درمان کم کاری و مانع تراشی هم می کند.

وی افزود: جا دارد از دولت محترم سوال بپرسیم مگر مقام معظم رهبری دستور برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی را برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا صادر نکردند؟

امام جمعه موقت بهمئی ادامه داد:چرا وزیر بهداشت چندین بار در رسانه ملی عنوان کرد این مبلغ به صورت کامل در اختیار وزارت بهداشت قرار نگرفته است؟

وی گفت:چرا در هیچ یک از سخنرانی ها و جلسات دولت هیچ صحبتی از این مبلغ به میان نیامده است یا لااقل رسانه ای نشده است؟

امام جمعه موقت بهمئی خاطرنشان کرد:چرا دولت برای اجرای پروتکل های بهداشتی های راه های بسیار ساده ای که می توان از اشاعه ویروس منحوس کرونا پیشگیری کرد را انجام نمی‌دهد؟

حجت الاسلام ویسی گفت:جلوگیری از مسافرت‌ ها به شمال کشور،تعطیلی مدارس،جریمه افراد بدون ماسک و دیگر راهکارهای ساده ای که در تمامی کشورهای جهان انجام می شود،چرا  در کشور ما اجرایی نمی شوند؟

وی خطاب به دولتمردان گفت:چرا اجازه می دهید این تفکر در میان مردم ما اشاعه پیدا کند که دولت های جمهوری اسلامی ایران در سال آخر قدرتشان فقط برای  پر کردن جیب خود و نور چشمی هایشان تلاش می کنند؟

حجت الاسلام ویسی ادامه داد:جا دارد از مجلس انقلابی شورای اسلامی درخواست نماییم که به صورت ویژه به مسئله یک میلیارد یورو ورود پیدا کنند و همچنین اقدامات دولت در راه مبارزه با این ویروس منحوس را به سمع و نظر مردم برسانند.

وی گفت:مطالبه جدی و نگرانی جدی مردم از دولت و مجلس برای مبارزه با این ویروس و همینطور مبارزه با گرانی و گرانفروشی و نبود نظارت‌های دقیق بر اجناس استراتژیک خانوارها همچون اقلامی چون برنج ، گوشت سفید و گوشت قرمز که روز به روز بر قیمت آنها افزوده می شود وگرانی و چندین برابر شدن قیمت همه اجناس پابرجاست و روز به روز بر این فشارها افزوده می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ویروس منحوس کرونا برای مبارزه مانع تراشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند

ایسنا/لرستان دبیر خانه کارگر لرستان گفت: کارگران در عین صداقت در گفتار و عمل به‌عنوان سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی به‌شمار می‌روند.

محمدحسن موسیوند امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در آیین تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران بیش از نیمی از جمعیت کشورند و همواره در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حرم، امنیت و سلامت و مهمتر از همه، ایثار در چرخه تولید و توسعه اقتصاد کشور در مقابله با دشمنان داخلی و خارجی نقشی بی‌بدیل ایفا کرده‌اند که تقدیم بیش از ۱۴ هزار شهید مصداق بارز آن است.

وی بیان کرد: کارگران در عین صداقت در گفتار و عمل به‌عنوان سربازان بی ادعای جبهه اقتصادی به‌شمار می‌روند.

موسیوند ادامه داد: کارگران باید قدر خود را بدانند، کارگران نجیب لرستان با وجود مشکلات شدید اقتصادی در پایبندی به نظام و ولایت استوار و ثابت قدم هستند. بنابراین از دولت انقلابی و حامی محرومان انتظار می‌رود، جوانان، بخصوص کارگران و بازنشستگان این خطه را مورد توجه ویژه قرار دهند.

دبیر خانه کارگر لرستان گفت: اگر کارفرمایی نباشد کارگری نیست و اگر کارگری نباشد کارفرمایی وجود نخواهد داشت و هر دو در کنار یکدیگر در توسعه اقتصاد و اشتغال نقش دارند. جا دارد دولتمردان از این قشر حمایت ویژه داشته باشند. از دولتمردان استدعا داریم واقع‌بینانه‌تر به کارگران و بازنشستگان بنگرند و در زمینه معیشت و زندگی کارگران کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز مراکز تولیدی ما به دلایل مختلف حال خوبی ندارند و به حمایت‌های جهادی شما نیاز دارند که به تعطیلی کشیده نشوند، بیان کرد: معیشت، امنیت شغلی، مسکن و حذف قراردادهای موقت اجرای طرح همسان‌سازی و جلوگیری از افزایش سن بازنشستگی و ... باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • مانع‌تراشی بن‌گویر و اسموتریچ در موضوع تبادل اسرا
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • هاآرتص: بن‌گویر و اسموتریچ در موضوع تبادل اسرا مانع‌تراشی می‌کنند
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • صنعا: واشنگتن مانع صلح در یمن و توقف کشتار در غزه است