Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم فوتبال آرسنال معتقد است بایرن مونیخ به این دلیل بهترین تیم حال حاضر اروپاست که تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا ضعیف شده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسن ونگر که در سال 2018 پس از 22 سال حضور روی نیمکت آرسنال از سمت سرمربیگری این تیم کنار رفت و حالا به‌عنوان مدیر بخش توسعه فوتبال جهان در فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مشغول به کار است، در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «اشپیگل» گفت: قصد ندارم عملکرد تیمی بایرن مونیخ را کمرنگ جلوه دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در حال حاضر بهترین تیم اروپا هستند، اما موفقیت این تیم به خاطر آن است که تیم بزرگ دیگری وجود ندارد و بارسلونا و رئال مادرید ضعیف شده‌اند.

وی با توضیح اینکه احساس می‌کند آن تیم بایرن مونیخ که سه‌گانه قهرمانی را در سال 2013 به دست آورد تیم بهتری بود، صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: در آن تیم فیلیپ لام، فرانک ریبری، آرین روبن، باستین شواین‌اشتایگر و تونی کروس بودند. آنها در هر پستی بازیکنان باکیفیتی داشتند. تیم کنونی اما هنوز جای پیشرفت دارد. شاید آنها در آینده به سطح آن تیم سال 2013 برسند، اما هنوز به آن اندازه خوب نیستند.

مهاجم پیشین بایرن مونیخ وارد عرصه مربیگری شد

سرمربی پیشین آرسنال همچنین در تمجید از مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند که در سن 19 سالگی نام خود را به‌عنوان یکی از بهترین تمام‌کنندگان دنیای فوتبال مطرح کرده است، اظهار داشت: هالند گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند، چون این دقیقاً همان کاری است که باید انجام دهد. گلزنی‌های ارلینگ البته اتفاقی نیست. او یک برنده است و شما می‌توانید ببینید که او برای گلزنی چقدر جاه‌طلب و باانگیزه است. کار با هالند باید برای لوسین فاوره سرمربی دورتموند هیجان‌انگیز باشد و فکر می‌کنم فاوره بتواند باعث پیشرفت او شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

ونگر 70 ساله در پایان درباره احتمال بازگشتش به دنیای مربیگری خاطرنشان کرد: در حال حاضر من روی کارم در فیفا تمرکز دارم. به نظرم از این طریق می‌توانم به فوتبال کمک کنم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دورتموند بارسلونا رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ دورتموند بارسلونا رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند