Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول غرفه فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از نمایش هزار سند مکتوب عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در نمایشگاه دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هزار سند مکتوب و سمعی و بصری در غرفه فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به نمایش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول غرفه فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان این مطلب افزود: اسناد یادشده طی مدت چهار سال در قالب چند بخش جمع‌آوری و طبقه‌بندی شده است.

به گفته وی، اسناد طبقه‌بندی شده مذکور در قالب مکتوب، حجمی، سمعی و بصری، بریده جراید و... با رویکرد نقش روحانیت، تبلیغات و عقیدتی و سیاسی در دوران هشت سال دفاع مقدس گردآوری شده است.

به گفته وی، تاریخچه و سیر تغییرات تکاملی جداول و چارت سازمانی، سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از دیگر بخش‌های دیدنی این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا نهم مهرماه جهت بازدید عموم برپاست، گفت: از دیگر نکات قابل توجه این نمایشگاه تصاویر بازدید حضرت آیت الله خامنه‌ای از شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردها، صنایع هواپیمایی ایران و صنایع حدید مربوط به دهه ۶۰ است.

بر اساس این گزارش، از دیگر اسناد مکتوب و جالب توجه در این غرفه نامه امضاشده مقام عظمای ولایت به‌عنوان اولین معاون سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح است.

نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تجلیل از مربی و هادیان سیاسی رده‌های بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • اکسپو ۲۰۲۴، «نمایش امنیت» ایران
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود