Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@19:20:03 GMT

شیر خشک اس ام ای 1 2 3 ( اصل ) از کجا بخریم ؟

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۹۹۴۲

شیر خشک اس ام ای 1 2 3 ( اصل ) از کجا بخریم ؟

شیر خشک اس ام ای نزدیکترین فرمولاسیون به شیر مادر را دارد و هضم بسیار راحت و وزن گیری خوب آن باعث شده انتخاب بسیاری از خانواده ها و توصیه بسیاری از پزشکان متخصص باشد .

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا یکی از مهم ترین دلایلی که خانواده ها به سراغ شیر خشک های خارجی میروند ، کیفیت آنهاست . شیر خشک های خارجی مانند شیر خشک اس ام ای از فرمول بسیار خوب و مناسب دستگاه گوارش کودک برخوردار هستند که این ویژگی ها در رشد خوب و مناسب کودک بسیار موثر است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیر خشک اس ام ای در 3 شماره تولید میشود . البته که شماره های مخصوص دیگر نیز وجود دارد اما فقط شماره های 1 ، 2 و 3 وارد کشور میشوند

شیر خشک اس ام ای نزدیکترین فرمولاسیون به شیر مادر را دارد و هضم بسیار راحت و وزن گیری خوب آن باعث شده انتخاب بسیاری از خانواده ها و توصیه بسیاری از پزشکان متخصص باشد .

موارد دیگری وجود دارد که در ادامه با شما مطرح خوااهیم کرد ...

شیر خشک اس ام ای تقلبی

شیر خشک اس ام ای در کشور ایرلند تولید میشود و از طریق کشور امارات وارد کشور ما میشود .

متاسفانه سود جویان و کلاه بردارانی نیز هستند که به دلیل استقبال زیاد از این شیر خشک اقدام به خرید بار های تاریخ گذشته میکنند و با تغییر تاریخ انقضا آنها با قیمت بسیار پایین تر نسبت به نمونه های سالم به دست مصرف کننده میرسانند که همین قیمت پایین تر مشتریان را فریب داده و به خاطر صرفه جویی در هزینه ها شیر خشک های تاریخ انقضا گذشته را تهیه میکنند .

شیر خشک اس ام ای اصل

اما شرکت ها و وارد کننده های معتبری نیز وجود دارند که همان محصول اصلی را وارد میکنند .

کاربران ما فروشگاه های مختلفی را در این مورد به ما معرفی کرده اند که ما به چند فروشگاه حضوری و چند فروشگاه غیر حضوری سر زدیم و اعتبار محصولات آنها را بررسی کردیم .

در میان فروشگاه های اینترنتی فروشگاه مادرآن معتبر ترین فروشگاه است که شیر خشک اس ام ای و سایر شیر خشک های خارجی را به فروش میرسانند .

در فروشگاه مادران خود شما هم میتوانید در همان صفحه فروش محصول نظرات سایر کاربران را بخوانید و همچنین با تماس تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید .

چند فروشگاه دیگر در خیابان بنی هاشم تهران نیز هستند که نمونه های اصلی را به فروش میرسانند اما قیمت محصولاتشان خیلی بیشتر از فروشگاه مادران است .

برای بازدید از فروشگاه های حضوری باید به خیابان بنی هاشم مراجعه کنید و برای دیدن فروشگاه مادران کافیست در گوگل سرچ کنید : ( شیر خشک اس ام ای مادران ) و یا با شماره ( 77682369-021 ) تماس بگیرید .

اس ام ای 1

اس ام ای شماره 1 برای نوزادان رده سنی 0 تا 6 ماه استفاده میشود .

توجه داشته باشید که اس ام ای 1 دارای پروتئین گاوی است و برای نوزادان دارای حساسیت به پروتئین گاوی مناسب نیست .

اس ام ای 2

اس ام ای شماره 2 نیز برای رده سنی 6 تا 12 ماه برای نوزادان قابل استفاده می باشد .

اس ام ای 2 نیز دارای پروتئین گاوی است .

اس ام ای 3

اس ام ای شماره 3 نیز برای رده سنی 12+ ماه استفاده میشود .

اس ام ای 3 هم برای کودکان حساس به پروتئین گاوی و لاکتوز مناسب نیست .

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: شیر خشک شیر مادر شیر خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده گران‌فروشی لبنیات یک فروشگاه لبنیاتی در این استان به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه مذکور با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۶۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه در خصوص چگونگی تشکیل این پرونده، گفت: بازرسان جهاد کشاورزی پس از کشف تخلف گران‌فروشی، گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

شاهی تصریح کرد: هم استانی‌های ساکن در کرمانشاه می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد.

کد خبر 6099600

دیگر خبرها

  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • بهترین فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال 1403
  • عرضه محصولات خانگی و دانش‌بنیان در فروشگاه‌های عراق و مسکو
  • کد تخفیف اکالا؛ خرید ارزان با ارسال رایگان
  • خرید ویپ و پادهای اورجینال از برند ووپو VOOPOO در فروشگاه ویپ ایران
  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  • اگر کالابرگ خود را نگرفته اید، بجنبید!/ دولت دارد با فروشندگان اجناس کالابرگی تسویه می کند