Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران با اعلام خبر همکاری اتاق اصناف در بازرسی‌های سلامت محور از پلمپ هزار و ۸۶۱ واحدصنفی در نیمه نخست امسال به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شاتا، بهنام نیک منش در خصوص همکاری اتاق اصناف ایران در بازرسی‌های سلامت‌محور گفت: محوریت بازرسی‌های سلامت محور وزارت بهداشت است و دست اندرکاران بازرسی اتاق اصناف هم با همکاری سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت، پلیس اقتصادی و اماکن نیروی انتظامی در این طرح نظارتی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: در نیمه اول امسال ۹۷۹ هزار و ۳۰۲ بازرسی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی این معاونت انجام و  هزار و۸۶۱ واحد به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمپ شده است.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران با بیان اینکه اتاق اصناف ایران در اجرای گشت‌های بازرسی با آن‌ها همکاری می‌کنند، تصریح کرد: بازرسان اتاق اصناف به همراه بازرسان وزارت صمت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند و در صورت اجرایی شدن آن با متخلفان برخورد می‌کنند.

نیک‌منش همچنین گفت: معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران در یک هفته اخیر بر رعایت نشدن تعطیلات یا شکایتی مبنی بر اینکه چرا واحد صنفی پرخطری فعالیت می‌کرده دریافت نکرده است.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران تصریح کرد: واحد‌های صنفی که وزارت بهداشت اعلام کرده که باید تعطیل باشند در این مدت همکاری لازم را داشته اند، برای مثال تالار‌های پذیرایی ماه‌هاست که تعطیل هستند و کسی در این زمینه نافرمانی نکرده است. با این وجود اگر مواردی باشد که این مصوبات را رعایت نکنند حتما با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: به محض مشاهده رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی یا اجرا نشدن محدودیت‌های اعمال شده، واحد‌های صنفی حتما پلمب می‌شوند.   بیشتر بخوانید: تعیین تکلیف معادن حبس شده تا ۳ ماه آینده   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی صمت اتحادیه ها

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صمت اتحادیه ها بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران رعایت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت از اعلام آمادگی وزارت بهداشت ایران برای همکاری در زمینه تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، دکتر احمد نجاتیان در نشست تخصصی سلامت اجلاس ایران-آفریقا با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت ازجمله ایجاد ۱۶ هزار تخت بیمارستانی و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، شرکت‌های بیمارستان سازی و انجمن تخصصی مربوطه را یکی از ظرفیت‌های اساسی کشور برای صدور خدمات فنی و مهندسی در قالب ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی دانست.

وی در ادامه تاب‌آوری را از مؤلفه‌های اصلی نظام سلامت ایران عنوان کرد و گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با ۶۰۰ هزار نیرو در شرایط و بحران‌های مختلف وظیفه تأمین، حفظ و ارتقای سلامت را به‌خوبی انجام داده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت، از برگزاری ۳۰ میلیون نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت در وزارت بهداشت خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت‌های آموزشی ایران در حوزه سلامت توسط وزارت بهداشت و موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت (معتمد) قابل‌گسترش در قاره آفریقا است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • ترافیک خارجی در اتاق تجارت
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • افزایش حجم تجارت ایران و کوبا به بیش از ۲۴۳ میلیون دلار می‌رسد