Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:58:50 GMT

مجوز///کلاس زبان آنلاین یا حضوری؟

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۰۰۱۲

مجوز///کلاس زبان آنلاین یا حضوری؟

همانطور که می دانید امروزه آموزش در هر زمینه ای به سرعت رو مجازی شدن حرکت می کنند، در این بین یادگیری زبانهای خارجی که از نیازهای ضروری افراد می باشد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آموزشگاه زبان اسپیکان، با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مقطعی مدارس و دانشگاه ها، یادگیری زبان بصورت آنلاین در بین علاقمندان رونق فراوانی گرفته و اکثر علاقمندان یادگیری زبان تمایل ویژه ای به شرکت در کلاس آنلاین زبان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر این امکان برای زبان آموزان وجود دارد که به راحتی و با امکانات ساده ای همچون اینترنت و کامپیوتر و تنها با چند کلیک، در کلاس های آنلاین زبان شرکت کنند و در کنار دوستان خود از یادگیری زبان لذت ببرند.

کدام آموزشگاه برای یادگیری آنلاین زبان بهتر است؟

در حال حاضر آموزشگاه های متعددی در کشور و در سطح شهر تهران وجود دارند که به علاقمندان یادگیری زبان خدمات آنلاین ارائه می دهند، اما همواره این سوال برای متقاضیان مطرح است که کدام آموزشگاه برای یادگیری آنلاین زبان بهتر است؟

همانطور که می دانید آموزشگاه های زبان بی شماری در حوزه آموزش مجازی زبان فعالیت می کنند. اما موسسات زبانی که فاکتورهای زیر را داشته باشند می تواند به شما برای انتخاب بهترین آموزشگاه برای یادگیری زبان کمک شایانی کنند، این فاکتورها عبارتند از:

. میزان سابقه فعالیت مستمر آموزشی.

. اساتید با تجربه دارای مدرک بین المللی تدریس.

· بهره گیری از جدیدترین کتب و منابع آموزشی روز دنیا.

· امکانات و تجهیزات بروز آموزشی.

· پشتیبانی مستمر آموزشی.

· ارائه فایل های صوتی و تصویری کتاب یا جزوات آموزشی.

· انجام تعیین سطح و آزمونهای سنجش پیشرفت بصورت آنلاین.

· دارای مجوز قانونی فعالیت از مراجع آموزشی ذیصلاح همانند آموزش و پرورش.

توجه داشته باشید که بسیاری از موسسات آموزشی فاقد مجوز قانونی می باشند که در صورت بروز هرگونه مشکل، مرجعی برای شکایت از آنها وجود ندارد، لذا آموزشگاه های زبان دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش گزینه های قابل اعتمادتری هستند.

آموزشگاه زبان اسپیکان بیش از ۱۰ سال است که با مجوز از وزارت آموزش و پروش درحال فعالیت است و افتخار خدمت رسانی به علاقمندان یادگیری زبان های روز دنیا برای تمامی رده های سنی بصورت کلاس های حضوری و آنلاین را دارد.

آموزش آنلاین زبان مناسب چه افرادیست؟

ادامه تحصیل در دانشگاههای دنیا، پیشرفت موقعیت کاری و یا توانایی انجام مکالمه در سفرهای تفریحی از دلایل مختلف یادگیری زبان برای هر فرد به شمار می آید. 

و اما بی شمارند افرادی که بدلیل شرایط خاص کاری و زندگی خود، مشغله زیاد کاری، وقت کافی برای شرکت در کلاس های حضوری زبان با خستگی های ناشی از رفت و آمد را ندارند. و یا اساساً حوصله شرکت در کلاس های پُرجمعیت ترمیک و طولانی زبان را ندارند، همه این موارد موجب بی انگیزگی و موانعی بر سر راه یادگیری زبان آموزان می شود.

از همین رو آموزشگاه زبان اسپیکان، بعنوان موسسه ی آموزشی پیشرو در آموزش زبان در ایران و به دلیل استقبال فراوان از دوره های حضوری این آموزشگاه، اقدام به برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی، کلاس آنلاین زبان ترکی، کلاس آنلاین زبان آلمانی، کلاس آنلاین زبان فرانسه برای هموطنان داخل و خارج از ایران نموده است.

مزایای شرکت در کلاس آنلاین زبان

. برگزاری کلاس بدون محدودیت زمان و در ساعت دلخواه زبان آموزان.

. دسترسی و برگزاری کلاس بدون محدودیت مکانی حتی در مسافرت و ایام تعطیل.

. صرفه جویی در وقت (اعم از زمان صرف شده برای رفت و آمد و اتلاف وقت در ترافیک).

. صرفه جویی در هزینه (اعم از هزینه های رفت و آمد، خرید کتاب های درسی و …).

. پرداخت شهریه کمتر نسبت به کلاسهای حضوری اما با همان کیفیت آموزشی.

. عدم مشکل انتظار برای شروع ترم در دوره های حضوری آموزشگاه.

. عدم لغو کلاس بدلیل وابستگی به شرایط آب و هوا.

. آرامش ذهنی، راحتی و آسایش بیشتر و عدم خستگی ناشی از رفت و آمد.

. داشتن بالاترین حد تمرکز و اعتماد به نفس برای یادگیری بیشتر.

. نظارت خانواده ها بر روند برگزاری کلاس و تدریس مدرسین.

تفاوت آموزش زبان بصورت آنلاین با حضوری چیست؟

در واقع یادگیری زبان بصورت آنلاین دقیقا مشابه یادگیری در کلاسهای حضوری آموزشگاه است و هیچ تفاوتی با هم ندارند. در کلاس های آنلاین زبان، همین کافیست که بدانید بر خلاف تصور عموم مردم، این دوره ها بصورت ویدیوهای ضبط شده و یا اپلیکیشن موبایل نیست!

این دوره ها دقیقا یک ارتباط زنده ویدیویی با مدرس در یک فضای مجازی و همانند کلاس واقعی در بستر نرم افزار تحت WEB است.

ضمانت یادگیری و اعتبار مدرک در آموزش آنلاین زبان چیست؟

قطعا یکی از فاکتورهای مهم در یادگیری زبان داشتن مدرس با تجربه و تحصیلکرده است که خود به تنهایی می تواند تضمینی بر یادگیری زبان باشد. موسسه زبان اسپیکان با بهره گیری از اساتید دوره دیده و تحصیلکرده در رشته های آموزش زبان که همگی دارای مدرک بین المللی زبان نیز می باشند این ضمانت را برای علاقمندان یادگیری زبان بوجود آورده است که بدون کوچکترین دغدغه ای به یادگیری زبان بپردازند.

همچنین مدرکی که در پایان دوره ی آنلاین به زبان آموزان اعطا می گردد همانند مدارک صادره برای زبان آموزان دوره های حضوری آموزشگاه می باشد که مورد تایید وزارت آموزش و پرورش کشور بوده و از لحاظ اعتبار در سطح بالایی قرار دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کلاس آنلاین زبان زبان آلمانی کلاس آنلاین زبان زبان اسپیکان برگزاری کلاس برای یادگیری بصورت آنلاین شرکت در کلاس زبان آموزان رفت و آمد دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سردار هوشیار در این مراسم گفت: آموزشگاه تخصصی مالک اشتر یکی از آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش مؤثر انتظامی کشور است و در دو حوزه سربازی و درجه داری مأموریت‌های سازمانی را انجام می‌دهد.
او افزود: با ایجاد ظرفیت سربازی در آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر، سربازان اهل استان مرکزی و استان‌های همجوار برای آموزش نیاز به اعزام به استان‌های دوردست ندارند.

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی