Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در بیانیه‌ای اعلام کرد: چرا باید کارخانه خودروسازی ایران‌خودروی تبریز با گردش مالی بسیار عظیم در تامین حقوق کارگرانش دچار مشکل شود؟

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در بیانیه نوشت: کارگران کارخانه خودروسازی ایران‌خودروی تبریز حقوق خود را دریافت نکرده اند و امروز هم دست به اعتصاب زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
واقعا چرا باید چنین شرکتی با گردش مالی بسیار عظیم در تامین حقوق کارگرانش دچار مشکل شود؟

متن بیانیه به شرح زیر است:
همانطور که میدانیم مردم مسلمان ما این روز‌ها با مشکلات فراوانی در زمینه معیشت روزمره مواجه هستند. گرانی‌های افسار گسیخته و هم چنین افزایش نجومی قیمت مسکن، ارز، سکه و خودرو امیدهارا در دل‌ها به ناامیدی مبدل کرده اند. بالارفتن قیمت این اقلام‌به تبع خود موجب افزایش قیمت سایر کالا‌های ضروری شده است. در این میان جای تعجب است که چرا سازمان‌های نظارتی و دولتی و قضایی آن طور که باید، اقدام قاطعانه‌ای در راستای کنترل قیمت‌ها و بهبود وضع پیش آمده انجام نمیدهند؟ آیا جز این است که فشار اصلی بر روی مستضعفین جامعه و خصوصا طبقه کارگر است؟
مظلومیت و استضعاف یک کارگر در تامین معاش خانواده خود به خاطر کوتاهی و بیخیالی پیمانکار و کارفرما، و حسرت لقمه نانی برای سفره‌ای که روز به روز در حال کوچک شدن است، پدیده‌ای بسیار دردناک است و وجدان هر انسان آزاده و عدالتخواهی را به درد می‌آورد.
در این میان خبر رسیده است که مدتی است کارگران کارخانه خودروسازی ایران‌خودروی تبریز واقع در شهرستان ممقان، حقوق خود را دریافت نکرده اند و امروز هم دست به اعتصاب زده اند. واقعا چرا باید چنین شرکتی با گردش مالی بسیار عظیم در تامین حقوق کارگرانش دچار مشکل شود؟ چرا باید مسئولین مربوطه نسبت به این امر بی تفاوت باشند؟ ما بعنوان جوانان دانشجو، مطالبه گر حق ایشان هستیم و تا احقاق حق ایشان این مسیر را ادامه خواهیم داد و از پای نخواهیم نشست.
پرداخت فوری مطالبات کارگران و تعیین مقصرین این وضعیت و برخورد جدی با ایشان مورد انتظار است. بدیهی است بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در صف اول مطالبه گری و عدالتخواهی پیگیر حقوق معوقه آنان خواهد بود تا نتیجه واضح و مشخصی در این قضیه بدست آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارخانه ایران خودرو تبریز بسیج دانشجویی مشکلات اقتصادی ایران خودروی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت

وحید شادی نیا اعلام کرد: عصر امروز یکشنبه براثر انفجار در چاه فاضلاب چهار نفر دچار مصدومیت شدند و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی همچنین گفت: عصر امروز بر اثر انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان آباد ۶ نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آنها انجام پذیرفت.

شادی نیا با اشاره به اینکه ۶ نفر در این حادثه دچار سوختگی اندام شدند، گفت: مصدومان توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا در تبریز منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ