Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@13:34:17 GMT

کای هاورتز گرانترین ستاره پنجره تابستانی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۰۰۷۴

کای هاورتز گرانترین ستاره پنجره تابستانی (عکس)

تأثیرات منفی ویروس کرونا بر فوتبال تمامی ندارد و نقل و انتقالات امسال، از ارزش پایینی برخوردار بودند.

به گزارش "ورزش سه"، تأثیرات منفی ویروس کرونا بر دنیای فوتبال تمامی ندارد و پس از ضررهای مالی زیادی که به تیم های فوتبال در سراسر جهان وارد شد، این ویروس بر روی ارزش گذاری نقل و انتقالات جهانی نیز تأثیر منفی گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نقل و انتقالات تابستان 2020 ترانسفر بزرگ و پر سر و صدایی را شاهد نبودیم هر چند که جدایی مسی و انتقال او به منچسترسیتی تا آستانه امضای قرارداد اسطوره ی آرژانتینی با سیتیزن ها نیز پیش رفت، اما بمب نقل و انتقالاتی قرن بیست و یکم، در آخرین لحظات خنثی شد و لیونل مسی یک فصل دیگر در جمع بلوگرانا ماندنی شد.


شاید بزرگترین نقل و انتقالات تابستان امسال را باشگاه چلسی انجام داده باشد. آبی های لندن تحت هدایت فرانک لمپارد خریدهای زیادی را انجام دادند تا این باشگاه انگلیسی، فعال ترین باشگاه اروپایی در زمینه نقل و انتقالات تابستانی باشد.
در رده ‌بندی ۱۰ ترانسفر گران ‌قیمت جهانی در پنجره تابستانی 2020، نام کای هاورتز آلمانی از بایر لورکوزن به چلسی به عنوان گران ‌ترین انتقال تابستان به چشم می خورد و پس از او انتقال آرتور ملو از بارسلونا به یوونتوس و همچنین انتقال ویکتور اوسیمن از لیل فرانسه به ناپولی در رده های دوم و سوم قرار دارند.

 

 


براساس اعلام فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، هزینه کل نقل ‌و انتقالات پنجره تابستانی امسال بالغ بر ۳,۳ میلیارد دلار بود. این در حالی است که در پنجره تابستانی سال گذشته، ۴,۹ میلیارد دلار ترانسفر ثبت شد. همان طور که انتظار می ‌رفت کرونا تاثیر قابل توجهی در بازار نقل ‌و انتقالات امسال گذاشت.


با توجه به همه گیری ویروس کرونا در سرتاسر جهان و لغو حضور تماشاگران در استادیوم ها، سایر بحث های درآمدزایی باشگاه ها دچار تأثیرات منفی شد و به همین دلیل باشگاه های فوتبال در سراسر جهان، به دلیل تراز منفی در حساب های مالی خود و جهت جلوگیری از ضرر بیشتر، اقدام به جذب بازیکنان گران قیمت نکرده و به همین دلیل ارزش بازار نقل و انتقالات تابستان 2020 به شکل قابل توجهی کاهش یافت.

 

چلسی نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021-2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 نقل و انتقالات تابستان پنجره تابستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏

به گزارش "ورزش سه"، از چند هفته قبل که مشخص بود کورس ‏قهرمانی در لیگ برتر امسال سه تیمی است، همه نگاه‌ها به تاتنهام ‏دوخته شده بود؛ چرا که در پنج یا شش بازی آخر سه مدعی، آرسنال، ‏منچسترسیتی و لیورپول، مهم‌ترین رقیب مدعیان و تیمی که به نظر ‏می‌رسید می‌تواند از آنها امتیاز بگیرد تاتنهام بود.

امروز تاتنهام در خانه‌اش میزبان آرسنال است. خیلی‌ها انتظار داشتند ‏تاتنهام با توجه به اینکه جدالش با آرسنال یک دربی تاریخی است ‏بتواند موی دماغ آرتتا شود و حتی جام را از توپچی‌ها بگیرد. ‏

در شروع مسابقه و در دقیقه 15 تاتنهامی‌ها به گل به خودی هویبرگ ‏عقب افتادند، ولی بلافاصله نشان دادند که نمی‌خواهند تسلیم ‏بشوند. تاتنهام چند دقیقه بعد تیر دروازه آرسنال را به لرزه درآورد و ‏یک بار هم دروازه را باز کرد که گلش آفساید اعلام شده و مردود شد. ‏

ظاهرا روحیه تاتنهامی‌ها بعد از این دو فرصتی که از دست رفت ته ‏کشید. چرا که در فاصله یازده دقیقه شاهد دو بار باز شدن دروازه این ‏تیم مقابل توپچی‌ها بودیم. ‏

در دقیقه 27 تاتنهام در حال هجوم بود. وقتی کولوشفسکی در ‏محوطه جریمه آرسنال به شکلی مشکوک به زمین افتاد، خیلی‌ها ‏انتظار داشتند داور پنالتی اعلام کند یا دست‌کم این موقعیت را به ‏وی‌ای‌آر بفرستد، اما چنین اتفاقی نیفتاد و حتی خود تاتنهامی‌ها هم ‏اعتراض چندانی نداشتند. ‏

ساکا در نقش شروع‌کننده حمله توپ را برای هاورتز فرستاد و خودش ‏حرکت سریع به سمت دروازه تاتنهام را استارت زد. درحالی‌که ساکا ‏طول زمین را دویده و خودش را به نزدیک محوطه جریمه اسپرز ‏رسانده بود پاس بلند هاورتز را دریافت کرده، با تو سر توپ مدافع ‏مستقیمش را محو کرد و با ضربه‌ای فنی و دقیق به گل رسید. ‏

یازده دقیقه بعد هاورتز نامش را به عنوان زننده گل ثبت کرد. ‏توپچی‌ها برای دومین بار روی کرنر به گل رسیدند. دکلان رایس توپ را ‏از سمت چپ به دهانه دروازه فرستاد و هاورتز بلندتر از فن‌‌دن‌فن که ‏تنها چند سانتی‌متر پریده بود، دروازه ویکاریو را باز کرد که به شکلی ‏عجیب خروج نکرده و درون دروازه‌اش مانده بود. آرسنالی‌ها در نیمه ‏اول خیالشان را از بابت بازی سخت با تاتنهام راحت کردند و احتمالا ‏نیمه دوم برای حفظ این نتیجه وارد زمین خواهند شد. ‏

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است