Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق خبرهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی درباره تحرکات نظامی در بغداد را با هدف نگران کردن مردم دانست و گفت: وضعیت امنیتی بغداد خوب و تحت کنترل است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، سرلشکر یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با تاکید بر اوضاع طبیعی در بغداد و سایر استان‌ها، وضعیت را تحت کنترل نیروهای امنیتی عنوان کرد و اظهار داشت: هدف از سرو صدای اخیر در خصوص وضعیت امنیتی نگران کردن مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: وضعیت امنیتی خوب و تحت کنترل است و سروصدای اخیر در این خصوص با هدف تنش آفرینی و نگران کردن مردم صورت گرفته است اما نیروهای امنیتی وظیفه خود را انجام داده و وضعیت امنیتی چه در بغداد و چه در سایر استان‌ها تحت کنترل است.

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در توضیح اوضاع امنیتی این کشور تصریح کرد: نیروهای امنیتی در چارچوب انجام وظیفه خود مشغول گشت زنی و تعقیب افراد تحت پیگرد هستند و عوامل تیراندازی و اقدامات مشابه را تحت تعقیب قرار داده‌اند.

یحیی رسول با اشاره به درز  یک سند محرمانه در ارتباط با تحرکات نظامی به رسانه‌ها تاکید کرد دفتر فرماندهی کل نیروهای مسلح در خصوص این سند توضیح داده و کاملا وجود هرگونه وضعیت هشدار را تکذیب کرده است.

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق روز گذشته اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر وجود حالت اضطراری حساس در بغداد را تکذیب کرده بود.
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کل نیروهای مسلح عراق تحت کنترل وضعیت امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده

انتشار پستی از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در شبکه ایکس درباره سفرش به عراق، با واکنش منفی گسترده کاربران عراقی مواجه شده است که محتوای آن توهین به بغداد و کشورشان دانسته اند.

به گزارش خبرآنلاین اردوغان در بخشی از این توییت بغداد پایتخت عراق را با عبارت «یکی از شهرهای تمدن کهن ما» توصیف کرده است.

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)