Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین شیما زرآبادی‌پور در جریان بازدید از مرکز معاینه فنی با اشاره به مراجعه روزانه ۱۰۰ دستگاه خودرو به مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی شهرداری قزوین اظهار کرد: در هفت ماه نخست سال جاری ۱۲ هزار و ۳۶۵ دستگاه خودرو در این مرکز پذیرش و از این تعداد یک‌هزار و ۸۶۰ دستگاه خودرو مردود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به افزایش ۵ درصدی مراجعه به مرکز شهید رجایی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: در هفت ماه نخست سال گذشته تعداد خودروهای پذیرش شده در این مرکز ۱۱ هزار و ۸۰۴ دستگاه و تعداد خودروهای مردودی ۲ هزار و ۲۷ دستگاه بود.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین بیشترین علل مردودی خودروهای پذیرش شده را آلایندگی مونو اکسید کربن و نقص ترمز عنوان و بر ضرورت توجه رانندگان به سلامت خودرو و رفع عیب بهنگام تاکید کرد.

به گفته زرآبادی‌پور؛ سال گذشته یک‌هزار دستگاه تاکسی برای معاینه فنی در این مرکز پذیرش شده که ۴۵۸ دستگاه از آنها مردود شدند.

او همچنین از مرکز شهید رجایی به عنوان تنها مرکز پذیرنده خودروهای دیزل نیمه‌سنگین زیر ۳ تن در استان یاد کرد و گفت: از ابتدای سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا، سامانه نوبت‌دهی آنلاین مرکز شهید رجایی راه‌اندازی شده است که شهروندان می‌توانند از این طریق برای انجام معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند.

کد خبر 5044811

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری قزوین آلودگی هوا ترافیک ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه چهل سالگی دفاع مقدس ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی شهرکرد خطبه های نماز جمعه معاینه فنی شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان

امتداد - دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه برای اقدام برجسته این بانک در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان کشور، لوح تقدیر جشنواره شهید رجایی را دریافت کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ که به منظور تقدیر از دستگاه‌های ملی و استانی زیرمجموعه وزارت اقتصاد (ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱) با حضور معاونان وزیر و مدیران ارشد سازمان‌های تابعه در سالن جهاد این وزارتخانه برگزار شد، از اقدام برجسته بانک سپه در طرح ملی هوشمندسازی یارانه آرد و نان با اهدای لوح، تقدیر کرد.

در بخشی از لوح اهدایی دکتر خاندوزی به مدیرعامل بانک سپه آمده است:

«با عنایت به تصویب ستاد جشنواره شهید رجایی وزارتخانه، اقدام آن بانک در خصوص مشارکت در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان کشور به عنوان اقدام برجسته شناخته و معرفی شده است. از همت و تلاش والا و ارزنده جنابعالی و کارکنان محترم آن مجموعه، مراتب قدرانی و تشکر خود را اعلام می‌نمایم. امید است با استعانت از درگاه الهی در مسیر استمرار و ارتقاء خدمت خالصانه موفق و پایدار باشید.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان
  • دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند
  • لونا GRE برقی ایران خودرو + مشخصات، عکس و قیمت Luna GRE EV
  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • هوای رباط کریم تقریبا سالم است/خرابی دستگاه پایش آلودگی هوا
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی؛ این مبالغ کجا هزینه می‌شود؟
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی