Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید حاجی زاد منصور در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص برخی تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اعتصاب و تحصن کارگران ایران خودروی تبریز گفت: این مسائل صحت نداشته و هم اکنون خطوط مونتاژ ایران خودرو تبریز در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه اعتراض برخی از کارگران بابت تأخیر در پرداخت حقوق شهریورماه بود، که به زودی با پیگیری‌هایی که انجام دادیم پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی زاد منصور همچنین در خصوص رشد میزان تولید خودرو در این شرکت نیز گفت: روند تولید خودرو در ایران خودرو تبریز افزایش داشته است و با اینکه با مشکل شیوع ویروس کرونا روبه رو هستیم ولی این موضوع تأثیری بر فعالیت شرکت ایران خودرو تبریز نداشته و با تلاش کارکنان ایران خودرو تبریز توانست در نیمسال اول سال جاری بیش از ۳۲ هزار خودروی سمند و سورن تولید کند.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز با اشاره به اینکه میانگین تولید خودرو در این سایت روزانه ۴۰۰ دستگاه است، گفت: طی نیمه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در تولید خودرو رشد ۵۰ درصدی داشته‌ایم.

کد خبر 5044804

منبع: مهر

کلیدواژه: حقوق و دستمزد ایران خودرو حقوق کارگران ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه چهل سالگی دفاع مقدس ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی شهرکرد خطبه های نماز جمعه ایران خودرو تبریز تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود

برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکرد‌های کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود