Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی ایران در پاسخ به اتحادیه جهانی اعلام کرد در مسابقات جهانی شرکت می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدابراهیم امامی در خصوص دلیل سفر رئیس فدراسیون صربستان به ایران اظهار داشت: رئیس فدراسیون صربستان به همراه تعدادی دیگر از مدیران به ایران می آیند تا در روز سه شنبه هفته جاری دیداری با علیرضا دبیر داشته باشند و همچنین قرار است از امکانات ما و کمپ تیم های ملی بازدید داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است تفاهم نامه همکاری دو جانبه بین دو فدراسیون به امضا برسد. کشور صربستان یکی از کشوهای اروپایی است که در کشتی فرنگی بسیار رشد کرده و حتی طلای المپیک هم گرفته است. فدراسیون کشتی به دنبال برقراری ارتباطی منطقی با فدراسیون های ملی دیگر کشورهاست تا به تعامل برسد.این ارتباطات در همه زمینه ها می تواند کمک حال کشتی ما باشد و فدراسیون را می تواند به اهدافش نزدیک کند. 

وی ادامه داد: برقراری اردوی مشترک و حضور کشتی گیران ما در جام های بین المللی آنها و حضور آنها در جام های بین المللی ما از جمله تعاملاتی است که می تواند برقرار شود و حتی در کاهش هزینه ها هم موثر خواهد بود. البته این تفاهم نامه ها و ارتباطات فقط مختص کشور صربستان نیست و ایران سعی می‌کند با کشورهایی که صاحب کشتی هستتد این ارتباط منطقی را برقرار کند. سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین در مورد دلیل تاخیر دوباره در اعلام نظر نهایی اتحادیه در مورد برگزاری جهانی 2020 صربستان گفت: قبلا هم اتحادیه جهانی اعلام کرده بود دو ماه قبل از شروع مسابقات که اواخر آذرماه خواهد بود، رای نهایی را اعلام می کند که روز دوشنبه هفته جاری دقیقا دو ماه مانده به مسابقه می شود و اگر در این تاریخ در مورد برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات اطلاع رسانی شود، اتحادیه جهانی به قولش عمل کرده است. در همین راستا اخیرا اتحادیه جهانی به فدراسیون های عضو نامه فرستاد و نظر آنها را جویا شد که فدراسیون ایران هم اعلام کرد اگر مسابقات برگزار شود در آن شرکت می کنیم. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اتحادیه جهانی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رییس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رییس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه ۱۴ اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

کد خبر 6095559

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد