Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیر ورزش قهرمانی بانوان باشگاه ذوب‌آهن گفت: با توجه به بودجه‌ای که داریم و همچنین بومی‌گرایی و جوانگرایی که مدنظر باشگاه است برای این فصل بانوان برنامه‌ریزی کردیم.

میترا چین سری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت ورزش بانوان این باشگاه اظهار کرد: در خصوص وضعیت ورزش بانوان ذوب‌آهن با تصمیم هیئت مدیره قرار شد تیمی اضافه و یا حذف نشود و سعی کردیم تیم‌هایی که در سال گذشته داشتیم را حفظ و تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ابتدای سال، جلسات کاری و فنی را با مسئولان تیم‌ها برگزار کردیم و منتظر صدور مجوز تمرینات از سوی ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا بودیم. در جلساتی که داشتیم با توجه به اهداف باشگاه قرار شد افرادی که تمایل به ادامه همکاری با باشگاه دارند، برنامه‌های خود را ارائه و از بقیه دوستان خداحافظی کنیم و به دنبال نفرات جایگزین آن‌ها باشیم.

مدیر ورزش قهرمانی بانوان باشگاه ذوب‌آهن در ارتباط با شروع تمرینات تیم‌های بانوان ذوب‌آهن گفت: با تمام پیگیری‌ها انجام شده، از مرداد ماه ۲ تیم و از شهریور ماه نیز تیم هندبال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات خود را آغاز کردند. امسال وضعیت افزایش قراردادها موجب شد تا تغییرات زیادی در رشته‌های مختلف داشته باشیم و تلاش کردیم با توجه به بودجه‌ای که داریم نیروهای خوبی را جذب کنیم. اولین اعزام ما در بخش بانوان هفته آینده است که تیم هندبال برای شرکت در مسابقات لیگ برتر هندبال که به صورت متمرکز برگزار می‌شود عازم تهران خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری متمرکز مسابقات تصریح کرد: درست است که برگزاری متمرکز از کیفیت مسابقات کم می‌کند، ولی با توجه به اینکه می‌خواهیم از یک طرف بازی‌ها انجام شده و وقفه یکساله نداشته باشد و از طرفی انگیزه بازیکنان از بین نرود و در آمادگی بمانند مجبور هستیم با شرایط و پروتکل‌های بهداشتی که اعلام می‌شود، کنار آمده و بر اساس آن برنامه‌ریزی تمرینی و مسابقه داشته باشیم.

چین سری در ارتباط با تغییراتی که در کادر فنی و تیم‌های ذوب‌آهن ایجاد شده است، گفت: در تیم والیبال ۹۵ درصد بازیکنان و کادر حفظ شدند و تنها چند تغییر  جزیی داشتیم، ۷۰درصد بازیکنان هندبال حفظ شدند وبا توجه به زمانی که برای انتخاب مجدد سرمربی نیاز داشتیم و زمان زیادی را گرفت با بازیکنان مدنظر با اهداف تیم و باشگاه وارد مذاکره شدیم.البته در این میان چند بازیکن که قرارداد آن‌ها تمام شده بود راهی تیم‌های دیگر شدند. در بسکتبال جوانان ۹۰ کادر تغییر کرد، همچنین ۵۰ درصد کادر و ۳۰ درصد بازیکنان والیبال نشسته تغییر کردند، در فوتبال سعی کردیم در هر پستی متخصصان خوب و با تجربه‌ای را به خدمت بگیریم و به جز سرمربی با اتفاقاتی که در بحث قراردادها رخ داده، تغییرات زیادی صورت گرفت و البته تیم فوتبال هنوز بسته نشده است.

وی با اشاره به اهداف باشگاه ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: در باشگاه ذوب‌آهن دو هدف را همزمان در خصوص کادر و بازیکنان دنبال کنیم، ابتدا جوانگرایی و استفاده از نیروهای جوان و بومی و دوم استفاده از پرسنل ذوب‌آهن و همچنین خانواده ذوب‌آهن که تا حدودی موفق بودیم.

چین سری در مورد شروع تمرینات تیم فوتبال بانوان گفت: با توجه به جلسات اولیه‌ای که داشتیم بلافاصله بعد از اتمام لیگ با بازیکنان مدنظر وارد مذاکره شدیم و البته برخی از بازیکنان شرایطی که داشتند با شرایط و هداف باشگاه همخوانی نداشت به ویژه در خصوص قرارداد، اما تمرینات تیم با نفراتی که تمدید یا جدید به تیم اضافه شدند از مرداد ماه آغاز شد و همچنان به دنبال بازیکنان خوب هستیم که بتوانیم تیم خوب و رو به جلویی را با توجه به اولویت جوانگرایی و بومی‌گرایی داشته باشیم.

مدیر ورزش قهرمانی بانوان باشگاه ذوب‌آهن با اهمیت خواندن تیم‌های پایه، تاکید کرد: برای آنکه بتوانیم در آینده از نیروهای بومی بیشتری در ترکیب تیم‌های خود استفاده کنیم به این بخش توجه ویژه‌ای داریم، در زیر مجموعه هندبال جلسات تخصصی داشتیم و به زودی تمرینات آن‌ها شروع خواهد شد، بسکتبال شروع شده، منتظر برنامه‌های فدراسیون والیبال بودیم هرچند تمرینات آن‌ها به صورت پراکنده انجام می‌شد؛ اما قرار است به زودی تمرینات منظم و مستمری را آغاز کنند و در خصوص فوتبال نیز با توجه به شروع فعالیت آکادمی فوتبال فرایند تست‌گیری همانند والیبال انجام شده و آکادمی فوتبال دختران ذوب‌آهن نیز به زودی شروع می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی باشگاه ذوب آهن ورزش بانوان باشگاه ذوب آهن تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه زنان بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: سال‌ها است بخشی از جامعه هواداری سپاهان، هر از چند گاهی اقدامات وحشتناکی را رقم می‌زنند. اقداماتی که در مقابله با این پدیده صورت می‌گیرد هم اصلا بازدارنده نیست و حتی به نظر اعتقادی به برخورد جدی وجود ندارد اگر مقامات با فشار افکار عمومی رو به رو نبودند.
در تمام این موارد دیده نشد باشگاه سپاهان حتی یک بار عمیقا متاسف باشد مگر این که از شدت بازتاب ماجرا، مجبور به این امر شده است.
در همین مورد اخیر حتی رویکرد انتقادی به این مساله را زیر سوال برده‌اند و به آن‌هایی که به واسطه مشمئز کننده بودن، حادثه برانگیخته شده‌اند، اَنگ چسبانده‌اند. البته که آن‌ها هم از این وضعیت پیش آمده خوشحال نیستند، چون روز چهارشنبه شاهد شروع یک جریان فکری و رفتاری بودیم که اگر در همین نقطه با شدت تمام در نطفه خفه نشود آغاز یک جریان خشونت و هتک حرمت نسبت به بانوان در تمام جامعه خواهد بود. آنچه اتفاق افتاد علیه بانوان هوادار تمام باشگاه‌ها از جمله خود سپاهان نیز بود.
ملت ما شهدای عزیز و گرانقدری را در دفاع از حرم داد تا پای داعش و تفکرات داعشی که جلوه‌ای از آن در نگاهی بود که به زنان داشت به این کشور باز نشود و حالا در کمال تعجب یکی همان تفکر را فریاد زده و در داخل و خارج فوتبال و ورزش باید بسیاری به حال خود متاسف باشند اگر به قدری متاثر نشدند که واکنش لازم را داشته باشند.
این ها غلو و بزرگ‌نمایی نیست، واقعیاتی است که کمتر جرات بیان آن وجود دارد.
و اما در ارتباط با رفتارهای بخشی از جامعه هواداران سپاهان و نه همه آن‌ها حکایت طولانی است.
حمله به خودروی حامل مدیران باشگاه رقیب که با توجه به ابعاد سنگ و آجرها به نظر به قصد جان‌شان بود، نابینا شدن سرباز احمدی از دو چشم به خاطر پرتاب نارنجک دست‌ساز، حمله وحشیانه و بی‌رحمانه به تعدادی از هواداران پرسپولیس و ضرب و شتم آن‌ها، نابینا کردن هوادار پرسپولیس، تهدید و ارعاب هواداران پرسپولیس در شهر و محل زندگی خودشان (اصفهان)، حمله به خودروهای خبرنگاران در تهران، آتش زدن خودروی یکی از خبرنگاران در حادثه‌ای دیگر، حمله به ماموران داخل ورزشگاه در بازی خارج خانه، حمله به اتوبوس حامل اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با نارنجک که می‌توانست با شوک به راننده و از کنترل خارج شدن اتوبوس به اتفاقی فاجعه‌بار بدل شود، بخشی از حوادثی بوده‌اند که جدای از برخوردهای لفظی و فیزیکی معمول در ورزشگاه‌ها توسط این عده رقم زده شده است.
حالا هم پای مسائل ناموسی را به میان کشیده‌اند که دیگر برخوردهای انضباطی و اخلاقی برای مواجهه با آن کفایت نمی‌کند.
این ماجرا قرار است تا کجا پیش برود؟
توجه افکار عمومی را به این نکته جلب می‌کنیم که توهین آن فرد معلوم الحال که معلوم نیست در چگونه دامانی بزرگ شده‌است فقط قسمت کوچکی از رفتارها و توهین‌های مشمئز کننده بخشی از هواداران سپاهان نسبت به بانوان بود.
باشگاه پرسپولیس مدارک و فیلم‌ها را جمع‌آوری کرده و در قالب شکایات علیه این فرد به طور خاص و علیه جمعی از هواداران و باشگاه سپاهان در اختیار ارکان قضایی فوتبال و دستگاه‌های ذیربط قرار می‌دهد ولی قطعا این کفایت نمی‌کند.
چرا باید جامعه هواداری بعضی باشگاه‌ها به خاطر کوتاهی یا نگاه رنگی بعضی مسوولان امر و دستگاه‌ها در شهرهای خود به باوری برسند که برای خود حاشیه امنیت این‌چنین قائل باشند؟
همچنین به ارکان ورزش و فوتبال کشور، تضمین می‌دهیم چنین اتفاقاتی در قالب مواردی چون خشونت علیه زنان در ابعاد بین‌المللی فوتبال قابل پیگیری است اگر احساس نشود برخوردی که صورت می‌گیرد متضمن امنیت و حرمت بانوان هوادار همه تیم‌ها باشد و در این امر هیچ فرقی بین بانوان هوادار پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور، خوزستان، گیلان، مازندران، کرمان و … نیست.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902463

دیگر خبرها

  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود
  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه زنان بود
  • چرا کاربست‌های پژوهشی در جامعۀ ایران زمینه زدوده هستند؟
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند