Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو مجمع نمایندگان گلستان گفت: گسترده‌تر شدن چتر حمایتی دولت از پارک علم و فناوری گلستان موجب انگیزه در مراکز دانشگاهی و تولیدی خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، غلامرضا منتظری عصر امروز در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان گلستان، اظهار داشت: امکانات و زیرساخت‌های موجود در گلستان با معیارها فاصله زیادی دارد و نمونه آن را می‌توانیم در پارک علم و فناوری استان مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع نمایندگان گلستان با بیان اینکه برای پیشرفت باید چتر حمایتی باز شود، افزود: گسترده‌تر شدن چتر حمایتی دولت از پارک علم و فناوری گلستان موجب انگیزه در مراکز دانشگاهی و تولیدی خواهد شد، پارک علم و فناوری باید در قلب شهر باشد زیرا راه نجات ما از این مسیر است.

معاون رئیس‌جمهور: پارک‌های علم و فناوری بهترین فرصت برای سرمایه گذاری بخش خصوصی هستندامام‌جمعه تبریز: افتخار ایران داشتن جوانان فعال در حوزه علم و فناوری استدرخواست رئیس پارک علم و فناوری زنجان از اداره راه و شهرسازی / زمین در اختیار ما بگذارید

دیگر نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: گلستان چهارهزار شهید تقدیم انقلاب کرده اما استان کم برخورداری است زیرا گلستان صنعت قدرتمند ندارد و کشاورزی هم برای مجموعه کشاورزان گلستانی نیست.

رمضانعلی سنگدوینی افزود: گلستان با وجود داشتن رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی در کنکور، شرایط خوبی در حوزه اشتغال جوانان ندارد و بیکاران زیادی در استان هستند.

وی ادامه داد: نیاز است تا فضای بهتری در اختیار پارک علم و فناوری گلستان قرار بگیرد، به عقیده من استان گلستان ظرفیت‌های فوق العاده‌ای دارد و آینده ایران خواهد بود یک جوان در روستای نصرآباد ماسک تولید می‌کند و 170 نفر را مشغول کرده و باید از اینگونه اقدامات حمایت کنیم.

انتهای پیام/ 588/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارک علم و فناوری چتر حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجتی سبحان، دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب با اشاره به اینکه فراخوان رویداد شتاب ویژه استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نو در آذر سال گذشته به مراکز علمی و آموزشی ارسال شد، گفت: ۱۳۸ ایده در این فراخوان شرکت کردند که در نهایت در ۲ دوره داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد ۳ روزه دعوت شدند.

وی با بیان اینکه این رویداد در حوزه فناوری اطلاعات و صنایع خلاق برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول -همان سایت است - و همچنین نحوه ارائه خود در روز اختتامیه کار کنند.

دبیر اجرایی این رویداد از برگزاری اختتامیه آن در روز ۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: تمامی صاحبان ایده و کسب و کار‌هایی که بتوانند امتیاز‌های لازم را در این رویداد سه روزه به دست آورند می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری استفاده و در آینده شرکت خود را تاسیس کنند.

دیگر خبرها

  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد