Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حمایت گفت: در نشست هم اندیشی، تمامی موضوعات پیرامون تولید ماسک پارچه ای با لایه داخلی ملت بلون بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش مشرق به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، عباس تابش با اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده این سازمان با تولیدکنندگان ماسک گفت: با توجه به ضرورت در اختیار گذاشتن ماسک ارزان قیمت و مناسب برای کلیه اقشار جامعه علی‌الخصوص جامعه هدف سازمان بهزیستی و کمیته امداد، جلسه‌ای با حضور نمایندگانی از بسیج اصناف، کمیته امداد، بازرسی نهاد ریاست جمهوری، اتحادیه تولید و فروش پوشاک و دیگر دستگاه‌های مرتبط در محل این سازمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: باوری غلط درباره ماسک

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: در این جلسه پیشنهاد شد تا ماسک‌هایی با استانداردهای مورد تایید مراجع ذیصلاح و با قابلیت استفاده زمانی چند برابر، تولید و در اختیار اقشار کم درآمد جامعه  قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: قطع سهمیه پارچه برخی واحدهای تولیدکننده ماسک

وی با ارایه توضیحاتی در مورد مواد بکار رفته در ساخت این ماسک‌ها خاطر نشان کرد: با اتخاذ تمهیدات لازم مقرر گردید برای مقابله با ویروس کرونا ماسک‌های پارچه‌ای تولید شود که لایه داخلی یا همان ملت بلون آن قابل تعویض و بدنه آن قابل شستشو باشد و حتما مورد تایید وزارت بهداشت باشد.

تابش با بیان اینکه عرضه فراوان ماسک‌های پارچه‌ای و قابل شستشو که مورد تایید وزارت بهداشت نیز باشند می‌تواند موجب کاهش هزینه خانوارها شود، گفت : براین اساس مقرر شد، نمونه کارهای تولیدی از ماسک پارچه ای جدید با رعایت استانداردهای لازم حداکثر تا هفته آینده تهیه، ارائه و استعلام‌های فنی لازم در خصوص میزان ایمنی و استاندارد بودن پارچه‌های مذکور و نحوه استفاده از آن از سازمان غذا و دارو ، معاونت امور صنایع، سازمان انرژی اتمی و دیگر سازمان‌های متولی این امر اخذ شود.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دربخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه ظرفیت تولید ماسک پارچه‌ای از سوی اصناف افزایش خواهد یافت و بر این اساس، نگرانی از بابت تامین نیست، تصریح کرد: در شرایط خاصی قرار داریم و این شرایط نیاز به اتخاذ تصمیمات خاص نیز دارد، لذا امیدوارم بتوانیم با همدلی و همکاری تمامی واحدهای تولیدی و نهادهای مرتبط، با افزایش ظرفیت تولید، به راحتی این ماسک‌های پارچه‌ای در دسترس عموم مردم و اقشار مختلف جامعه قرار گیرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ سازمان حمایت سازمان غذا و دارو سازمان بهزیستی کمیته امداد وزارت بهداشت کمیته امداد امام خمینی ماسک ماسک پارچه ای ماسک زدن ماسک پارچه ای سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد

رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی کنتاکی (کی اف سی) ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی به‌دلیل تحریم‌هایی مردمی که در واکنش حمایت این شرکت از حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کمپین‌های حمایت از مردم فلسطین آغاز شده بود، به طور موقت تعطیل کرد.

براساس گزارش القدس العربی، روزنامه سنگاپوری The Strait Times اعلام کرد که روز دوشنبه، KFC فعالیت خود در مالزی را به حالت تعلیق درآورده است. این روزنامه به نقل از کارگران رستوران نوشت که شعبه‌های کنتاکی یک هفته است که تقریبا خالی از مشتریست.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، رژیم صهیونیستی جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه و تخریب گسترده زیرساخت‌ها، ده‌ها هزار قربانی غیرنظامی، که بیشتر آنها کودک و زن هستند، بر جای گذاشته است. رژیم صهیونیستی با وجود صدور قطعنامه فوری آتش بس توسط شورای امنیت سازمان ملل به جنگ ویرانگر خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

در همین راستا مردم سراسر جهان به خصوص مردم کشورهای مسلمان شرکت‌هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند را تحریم کردند. کی اف سی در این تحریم تنها نبوده و مک دونالد نیز دچار ضرر و زیان شده است. کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک‌دونالدز اخیرا اذعان کرد که این شرکت در پی تحریم گسترده از سوی مشتریان خود، شاهد تأثیر تجاری معناداری بوده است که نگرانی سهامداران در مورد فعالیت‌های منطقه‌ای و جهانی این غول فست‌فود زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟