Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@18:27:40 GMT

بازداشت رئیس اسبق کمیسیون اصل ۹۰ مجلس

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۱۱۷۱

بازداشت رئیس اسبق کمیسیون اصل ۹۰ مجلس

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی طی اظهارنظری اعلام کرد که یکی از اعضای قبلی کمیسیون اصل ۹۰ پارلمان دستگیر شده که پیگیری‌ها ما حکایت از این دارد که فرد بازداشتی محمدعلی پورمختار است.

به گزارش ایمنا، نصرالله پژمان‌فر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی طی اظهارنظری اعلام کرد که یکی از اعضای قبلی کمیسیون اصل ۹۰ پارلمان دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمان‌فر در این اظهارنظر در پاسخ به این سوال که «از رؤسای کمیسیون‌های اصل ۹۰ کسی بوده که خودش دچار خطا و فساد شود؟»، گفت: اینها را باید دستگاه‌های امنیتی پاسخ دهند ولی یکی از افرادی را داریم که چند روز قبل شنیدم، ایشان دستگیر شدند و کارهای اینچنینی را انجام می‌دهند.

پیگیری‌های خبرنگار فارس حکایت از این دارد که فرد مورد اشاره پژمان‌فر، محمدعلی پورمختار نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ پارلمان در مجلس نهم است که مدتی است توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بازداشت شده است.

پورمختار برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم هم ثبت‌نام کرده بود که از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شد.

کد خبر 449125

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی کمیسیون اصل۹۰ محمدعلی پورمختار مجلس نهم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیسیون اصل ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه بازداشت عامل مرگ زهره فکور بازیگر سینما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 شخصی که با تهدید و اخاذی (ظاهراً به واسطه در اختیار داشتن برخی محتواها) زمینه ساز خودکشی زهره فکور شده بود، ساعتی پیش از مخفیگاهش طی یک عملیات فریب دستگیر شد. «حسین شاهرخی وکیل زهره فکور صبور در صفحه اینستاگرامش ضمن انتشار ویدیویی، اعلام کرد: «پس از انتشار خبر محکومیت فرد مرموز در پرونده مرحوم زهره فکور صبور به لطف پروردگار طی عملیات ویژه مامورین خدوم نیروی انتظامی […]ظرف ۲۴ ساعت در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد. احتمالا تعداد شاکیان فرد متهم به قتل زهره فکور صبور بیشتر از چیزی است که پیش‌بینی می‌کنند.... ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی و تمام کسانی که از این فرد شکایت یا ادعایی دارند درخواست می‌شود ظرف ۴۸ ساعت آینده به کلانتری ۱۲۹ جامی و یا دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه نمایند» در ویدیوی منتشر شده صدا و تصویر مهران مهام تهیه کننده سینما و تلویزیون و همسر این بازیگر فقید که بر سر این فرد مشکوک فریاد می‌زند، قابل مشاهده است. ویدیوی لحظات بازداشت این شخص را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظه بازداشت عامل مرگ زهره فکور بازیگر سینما
  • رئیس اسبق فدراسیون کشتی درگذشت
  • خبر جدید یک نماینده مجلس در خصوص اصلاح سیاست‌های ارزی/ دولت و مجلس به توافق رسیدند؟
  • توافق مجلس و دولت برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • توافق کمیسیون اقتصادی مجلس با «مخبر» برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • ستاره سابق منچسترسیتی به خاطر بدهی نفقه دستگیر شد!
  • کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده‌های کشاورزی
  • تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟