Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان طی احکام جداگانه‌ای، معاونان جدید اقتصادی، برنامه ریزی و امور مجامع و همچنین رئیس حوزه ریاست را منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید پرویز فتاح در احکام جداگانه‌ای «معاون اقتصادی»، «معاون برنامه ریزی و امور مجامع» و همچنین «رئیس حوزه ریاست بنیاد مستضعفان» را منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، رئیس بنیاد مستضعفان محمد پیرعلی را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و امور مجامع بنیاد مستضعفان منصوب کرد و با این حکم، وی جایگزین خسرو مختاری شد.

همچنین در حکمی از سوی رئیس بنیاد مستضعفان، سید محمد اتابک که پیش از این عهده دار مدیریت هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس از هلدینگ‌های زیرمجموعه بنیاد بود، به عنوان معاون جدید اقتصادی بنیاد مستضعفان منصوب شد و محمدعلی یزدانجو، معاون سابق اقتصادی بنیاد را در سِمت مشاور عالی رئیس بنیاد مستضعفان منصوب کرد.
به گزارش بنیاد مستضعفان، پرویز فتاح با صدور حکم دیگری، محمد رسول عاصمی را به عنوان رئیس جدید حوزه ریاست بنیاد مستضعفان منصوب کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فتاح انتصاب معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان منصوب رئیس بنیاد مستضعفان حوزه ریاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ایثار مبنی بر تحلیل خدمات سازمان اقتصادی کوثر به جامعه ایثارگری، تصریح کرد: تغییر نگاه جامعه ایثارگری به سازمان اقتصادی کوثر به معنای افزایش رضایتمندی ایشان، چشم انداز فعالیت‌های مدیران کوثر بوده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش محوری بنیاد شهید در انعکاس خدمات سازمان به خانواده معظم شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: به گواه آمار مستند و سخنان دکتر قاضی‌زاده‌هاشمی خدمات سازمان به جامعه هدف در دو سال اخیر با کل خدمات سازمان در دهه نود برابری می کند که البته این میزان در بازه ۹۱۲ روز خدمت و پس از گذشت یک سال دیگر از سخنان ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران به دو برابر کل دهه نود افزایش داشته است. با این حال در صورتیکه بنیاد شهید محل تامین مالی خدمات ارائه شده نقش سازمان اقتصادی کوثر را شفاف نکند، تغییر نگاه به سازمان و تحولات آن قابل لمس نخواهد بود.

وی همچنین اعلام کرد: سود خالص سازمان بالغ بر سه و نیم برابر نسبت به گذشته افزایش داشته است. این چند برابری که از طریق ارتقاء شاخص‌های بهره‌وری، کاهش حیف و میل‌ها و پیشگیری از فساد تحقق یافته مستلزم چند برابر شدن خدمات سازمان اقتصادی کوثر به جامعه ایثارگری در دولت مردمی آیت الله رئیسی بوده است.

فخاری در نهایت در مورد تلاش سازمان برای محسوس شدن خدمات سازمان در جامعه هدف بنیاد اذعان کرد: حتی برخی خدمات سازمان بصورت مستقیم به جامعه ایثارگری (مانند اعطای بن کارت اتکا) در نظر گرفته شد که هنوز بسترهای لازم برای توزیع بن کارت‌های اعتباری فروشگاه‌های اتکا آماده نشده و در حال پیگیری هستیم.

کد خبر 849451 برچسب‌ها شهید ایثارگران

دیگر خبرها

  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • سهم ناچیز خراسان جنوبی در حوزه صادرات سنگ قیمتی
  • طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند