Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کریم حسینی نماینده مردم شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، کارون و باوی و رئیس مجمع نمایندگان استان با حضور در مخابرات منطقه خوزستان با رحیم فلاح زاده مدیر معاونان و مسئولان مخابرات استان دیدار و در خصوص وضعیت شبکه ارتباطات گفت‌وگو کرد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این نشست گزارشی از وضعیت شبکه ارتباطات استان و اقدامات توسعه و فعالیت‌های انجام شده از قبیل؛ توسعه شبکه فیبر نوری، دیتا و تجهیزات ارتقای تکنولوژی سایت‌ها و پوشش آنتن دهی مناطق شهری و روستایی در سطح استان و شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، کارون و باوی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص توسعه شبکه دیتا گفت: با توجه به وضعیت موجود و نیاز مردم به انجام فعالیت‌های بر بستر اینترنت از قبیل آموزش و ... با تأمین زیر ساخت‌ها برای این منظور با تلاش همکارانم توانستیم پهنای باند دیتا را ۴۰ G افزایش بدهیم و با نصب تجهیزات فنی و سوییچ ظرفیت واگذاری اینترنت خانگی با سرعت‌های بالاتر از جمله vdsl و ftth را برای مشترکان ایجاد کردیم.

فلاح زاده همچنین با بیان اینکه ۳ هزار و ۴۷۴ کیلومتر از جاده‌های استان تحت پوشش شبکه همراه قرار دارد افزود: ۱۰۰ درصد شهر‌های استان تحت پوشش شبکه همراه اول قرار دارد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان، اجرای ۳۵۰ کیلومتر فیبر نوری در سطح استان به منظور توسعه شبکه فیبر نوری و فراهم شدن ارتقای تکنولوژی شبکه ارتباطات سیار و همچنین اجرای رینگ و مسیر ارتباطی جایگزین بین شهر‌ها را از دیگر اقدامات کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان بر شمرد و اظهار امیدواری کرد که با کمک مجمع نمایندگان استان بتوانیم با اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مخابراتی، توسعه ارتباطات را در خوزستان رقم بزنیم.

سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیر منطقه و مسئولان مخابرات، در خصوص اقدامات و فعالیت‌های مخابراتی با هدف توسعه ارتباطات در سطح استان بیان داشت: تکنولوژی‌های مرتبط با ارتباطات با سرعت در حال پیشرفت است و مخابرات خوزستان باید نسبت به توسعه شبکه مخابراتی براساس نیاز روز جامعه اقدام کند.
او همچنین خواستار توسعه شبکه ارتباطات به نقاط روستایی و دور افتاده بر اصل عدالت محوری در امر خدمات رسانی شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پهنای باند دیتا اینترنت خانگی ویروس کرونا مخابرات منطقه خوزستان شبکه ارتباطات توسعه شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، در این دیدار طرح‌های برق آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای توسعه شبکه برق استان مورد ارزیابی قرار گرفت.

مسائل مربوط به طرح‌های برق رسانی منطقه آزاد ماکو، ارومیه، شهرهای شمال و جنوب استان نیز از جمله طرح‌هایی بود که در این دیدار بررسی شد.

در این دیدار همچنین با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، زیرساخت‌های مورد نیاز برای جهش تولید به ویژه تامین برق پایدار برای شهرک‌های صنعتی، مناطق آزاد ماکو و منطقه ویژه اقتصادی سرو مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل توانیر قرار گرفت.

مدیر عامل توانیر هم برای تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان غربی قول مساعد داده و برای رفع مشکلات موجود استان در حوزه برق، راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه ۵ قم
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر