Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@03:15:42 GMT

ترامپ: آمریکا داروی کرونا را دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۲۴۱۶

ترامپ: آمریکا داروی کرونا را دارد

رئیس‌جمهوری آمریکا امروز، شنبه در اولین حضور عمومی پس از ابتلا به کرونا ادعا کرد، آمریکا داروی مقابله با کرونا را دارد که به زودی آن را ارائه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در میان صدها تنی که در محوطه چمن جنوبی کاخ سفید تجمع کرده بودند، اعلام کرد: این انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مهمترین است و ما هرگز اجازه نخواهیم داد دوباره کشور تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ تاکید کرد: ما وضعیت اقتصادی عظیمی قبل از این پاندمی داشتیم، ما سیستم اوباماکر را به سیستم بهداشتی ارزان‌تر و برتری تبدیل خواهیم کرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا در اولین حضور عمومی بعد از خروج از بیمارستان خواستار حفظ شور رای‌گیری شد.

او تصریح کرد، احساس بسیار خوبی دارد اجازه نمی‌دهد آمریکا به یک کشور سوسیال تبدیل شود.

ترامپ بار دیگر کووید-۱۹ را ویروس چینی خواند و گفت: نابودی ویروس چینی برای یک بار و برای همیشه خواهد بود.

او تاکید کرد: آمریکا واکسن ضد کرونا دارد که به زودی رونمایی خواهد شد.

رئیس‌جمهوری آمریکا اشاره کرد: جو بایدن،‌ نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به آمریکا- آفریقایی‌ها خیانت کرد، شکست سیاست دموکرات‌ها در اداره کشور ثابت شده است و ما به زودی از این ویروس که از چین آمده، رها خواهیم شد. شهرها می‌سوزند و دموکرات‌ها می‌گویند اوضاع بر وفق مراد است.

او مدعی ارائه طرح شکوفایی برای جامعه لاتین‌تبارها و سیاه‌پوستان شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ترامپ کرونا داروی کرونا واکسن کرونا رئیس جمهوری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

«دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور کشورمان و سران برخی کشور‌های آفریقایی در تهران برگزار شد و رئیسی در آن مراسم طی سخنانی بیان کرده بود تفاوت معناداری در نگاه جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های غربی به قاره آفریقا وجود دارد، ما به دنبال همکاری با کشور‌های آفریقایی برای این کشور‌ها و پیشرفت آن‌ها هستیم، اما کشور‌های غربی به گواهی تاریخ صرفاً به دنبال چپاول منابع و ثروت‌های کشور‌های آفریقایی بوده و هستند.

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند