Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر رسانه پرسپولیس از مشکلات مالی این تیم گلایه کرد.
به گزارش آریا، علیرضا اشرف، مدیر رسانه پرسپولیس، در صفحه اینستاگرام خود به مشکلات اقتصادی این باشگاه اعتراض کرده است و این مشکلات صدای مسئولان خود باشگاه را در آورده است. اشرف در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
چطور قبول کنیم تیمی که چهار بار متوالی قهرمان لیگ شده، در چهار سال گذشته سه بار به نیمه نهایی آسیا رسیده و امسال با کادر فنی تمام ایرانی و با غیرت بازیکنانش با وجود مشکلات فراوان و اعمال نفوذ قدرت‌های مختلف در فوتبال آسیا که از قضا در تیمشان هم هزینه‌های میلیون دلاری کرده بودند و به تعبیر بهتر هم در زمین و هم در خارج از زمین قدرت داشتند، به فینال رسیده هنوز مشکل مالی دارد؟
چرا بعد از این همه موفقیت، پرسپولیس باید درگیر جزئی‌ترین مسائل مالی باشد؟ مگر این تیم دولتی نیست؟ پس چرا حمایتی به لحاظ مالی وجود ندارد؟
چطور وقتی کوچکترین مشکلی برای تیم‌های شهرهای دیگر پیش می‌آید نمایندگان‌شان با توپ پر در صحن علنی مجلس در قامت مدافع حقوق آن تیم ظاهر می‌شوند اما در پایتخت و برای پرسپولیس محبوب هیچ مدافعی نیست؟
پرسپولیس از دل مردم برخاسته و همیشه هوادار متعصب و وفادارش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید خیلی بد نباشد که این تیم مردمی یک روز پیش هوادارش دست یاری دراز کند و مشکلاتش را رفع کند چون صاحب اصلی پرسپولیس هم مردم هستند، اما وظیفه حمایتی متولی این باشگاه چه می‌شود؟
جای دوری نمی‌رود اگر برای تیمی که در این وضعیت اقتصادی بد با بردها و حماسه‌سازی خود چند روز دل مردم را شاد کرد، آستین بالا زد و از آن حمایت کرد.
باور کنید #پرسپولیس تنهاست...

- مدیرعامل سابق پرسپولیس پستی در اینستاگرامش منتشر کرد. حمیدرضا گرشاسبی معتقد است که مشکلات پرسپولیس قابل حل هستند. باشگاه پرسپولیس این روزها مشکلات خاص خود را دارد و بدهی سرخپوشان به برانکو ایوانکوویچ، یکی از مهمترین پرونده های باشگاه است. اکنون حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل موفق سال های گذشته پرسپولیس با انتشار پستی در این خصوص و مشکلات دیگر سرخپوشان نوشته است:
اگر عزمی باشد، هیچ راه بسته ای برای خوشحال کردن مردم وجود ندارد.
خدایا مشکلات را بر ما آسان گردان

- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره درخواست هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از او برای ارائه راهکار جهت پرداخت پول برانکو تصریح کرد: امروز با آقایان رسول ‌پناه و رغبتی (سرپرست و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس) تلفنی صحبت کردم و اگر کمکی از دستم بربیاید دریغ نخواهم کرد. برای من فرقی نمی ‌کند که این تیم پرسپولیس باشد یا استقلال، وقتی بحث ملی پیش می‌آید، همه وظیفه داریم از حق تیم ‌های ایرانی دفاع کنیم و کاری که از دست‌ مان بر می ‌آید را انجام دهیم.
آذری ادامه داد: خیلی از هواداران پرسپولیس به من پیغام داده بودند که برای پرداخت مطالبات برانکو و انتقال این مبلغ به خارج از کشور به باشگاه ‌شان کمک کنم، برای همین اطلاعات و روالی که برای انتقال پول به خارج می ‌دانستم را  به مدیران این باشگاه معرفی کردم و امیدوارم که مشکل باشگاه پرسپولیس برطرف شود. به ‌عنوان عضو مجمع فدراسیون فوتبال به این موضوع نگاه ملی دارم و اگر این مشکل برای استقلال، سپاهان، ذوب ‌آهن یا هر تیم دیگری هم رخ می ‌داد حاضر به کمک بودم.
آذری درباره سابقه‌ موفقی که در انتقال پول بین ایران و کشور‌های خارجی داشته است، یادآور شد: تا زمانی که در ذوب ‌آهن بودم پول این باشگاه را تماماً از AFC گرفتم، البته بعد از جدایی من ذوب‌ آهن 150 هزار دلار دیگر از آسیا طلبکار شد که هنوز موفق به دریافت این پول نشده است. ما اخیراً توانستیم پول رضایت‌ نامه پاتوسی را به باشگاه آفریقایی پرداخت کنیم. همچنین مبلغ جرایم بازیکنان برزیلی و آکاهوشی نیز اخیراً بدون مشکلی خاص پرداخت شده است. الان هم در موضوع پرداخت بدهی پرسپولیس به برانکو اگر کمکی از دستم بر بیاید انجام می ‌دهم و در این مورد برای من بحث رنگی اصلاً مطرح نیست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیر رسانه پرسپولیس پرسپولیس گرشاسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا که در مصاحبه تلویزیونی خود نشان داده بود هنوز به مرز پختگی کامل نرسیده در اراک هم به جز یک مورد تعویض‌های خوبی را انجام نداد و در نهایت نتوانست تیمش را به خوبی مدیریت کند. اینکه پرسپولیس دو بار در جریان مسابقه کامبک می‌خورد اصلاً اتفاق خوبی نیست آن هم برای تیمی که هنوز صاحب بهترین خط دفاعی لیگ برتر است.

از شایستگی‌های آلومینیوم اراک هرچه بگوییم کم گفته‌ایم و این تیم به معنای واقعی کلمه هنر خود را با حذف پرسپولیس نشان داد. حتی اگر آلومینیوم در ضربات پنالتی شکست می‌خورد می‌شد بار‌ها و بار‌ها در مدح این تیم مطلب نوشت، اما پرسپولیس در اراک نشان داد که با وجود بازیکنان با تجربه‌ای که دارد مشکلاتش زیاد است و حالا باید دید آنها مقابل سپاهان در بازی فینال گونه چهارشنبه چه نتیجه‌ای کسب می‌کنند؟

پرسپولیس در اراک دوبار کامبک خورد و نتوانست برتری ۲ بر صفر و ۴ بر ۲ را حفظ کند که این مسئله اصلاً برای اوسمار ویرا و شخصیت تیمی پرسپولیس خوب نبود. آنها در خط دفاعی و در ساختار دفاعی بسیار شکننده ظاهر شدند و ویرا هم که از بدو حضور به عنوان سرمربی پرسپولیس خوب کار کرده در اراک نشان داد که هنوز یک مربی پخته و با تجربه نشده و باید درس‌های زیادی را بیاموزد. 

وقتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به ضربات پنالتی کشید خبری از مهدی ترابی، اورونوف، آل کثیر و عبدالکریم حسن در میدان نبود در حالی که شاید حضور یکی از این نفرات در ضربات پنالتی می‌توانست سرنوشت را عوض کند. امیررضا رفیعی هم با وجود چند توپ خوبی که مهار کرد نشان داد که هنوز خام است و البته دروازه‌بان پنالتی گیری هم نیست در حالی که شاید اگر علیرضا بیرانوند درون دروازه بود اصلاً کار به ضربات پنالتی نمی‌کشید و یا حداقل در این ضربات شرایط تغییر می‌کرد. در بازی با آلومینیوم عیار رفیعی گلر جوان پرسپولیس مشخص شد و بی دلیل نبود که افشین پیروانی بعد از یکی از چهار دیدار قبل به خاطر غرور این بازیکن در زمین بر سر او فریاد زد و رفیعی را به رختکن فرستاد چون مشخص بود که در مورد این گلر جوان بزرگنمایی صورت گرفته است.

با تمام این اوصاف حسرت خوردن کمکی به پرسپولیس نمی‌کند. آنها مثل استقلال از جام حذفی کنار رفته‌اند و باید به ۶ فینال آینده در لیگ برتر از جمله بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان فکر کنند. آبی و قرمز رقابت در جام حذفی را به تیم‌های شهرستانی واگذار کردند و حالا باید به نبرد جذاب خود در لیگ برتر ادامه بدهند جایی که پرسپولیس باید با سپاهان پر مهره بازی کند و استقلال در جهنم تبریز به مصاف تراکتوری برود که خود با زحمت فراوان در جام حذفی از سد ذوب آهن عبور کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان