Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ادن هازارد به هیچ وجه در رئال مادرید روزهای خوبی را سپری نمی کند زیرا علاوه بر مصدومیت طولانی مدت و برآورده نکردن انتظارات، در نقل و انتقالات هم ارزش پیشین را ندارد.
به گزارش آریا، به نقل از آاس، فقط 24 ماه کافی بود تا ارزش ادن هازارد در نقل و انتقالات با سقوط وحشتناک 90 میلیون یورویی روبرو شود! ادن هازارد که در تابستان 2019 در ازای مبلغ 100 میلیون یورو و 40 میلیون یورو پاداش های متغیر، به رئال مادرید پیوست، به هیچ وجه نتوانسته انتظارات را برآورده کند زیرا با مصدومیت های گوناگونی مواجه شده که بازی را برایش سخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دوران اوج هازارد، قیمت این بازیکن در وب سایت ترانسفر مارکت 150 میلیون یورو بود اما کارشناسان این وب سایت اکنون طبق بررسی هایی، قیمت ستاره بلژیکی را 60 میلیون یورو اعلام کرده اند که نشان از سقوط 90 میلیون یورویی دارد. این نشریه ادامه می دهد که صبر مدیران و هواداران باشگاه تمام شده و همه شدیدا تمایل دارند ادن هازارد به میادین برگشته و ارزش هایش را نشان بدهد زیرا آن ها نمی خواهند داستان گرت بیل را دوباره تجربه کنند.
انتقال ادن هازارد به رئال مادرید یکی از گران ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال بوده است. انتقال ادن هازارد از چلسی به رئال مادرید در تابستان 2019 انجام شد و باشگاه رئال مادرید اعلام کرد این ستاره بلژیکی را به قیمت 100 میلیون یورو همراه با پاداش خریداری کرده است اما ظاهرا رقم این انتقال، بیش از این ها بوده است. به نقل از رسانه بلژیکی HLN، انتقال ادن هازارد به رئال مادرید با رقمی معادل 160 میلیون یورو انجام شده است، نه 100 میلیون یورو. طبق توافق میان رئال مادرید و چلسی، مقرر شده باشگاه رئال مادرید رقم 160 میلیون یورو بابت خرید هازارد را در سه قسط به چلسی پرداخت کند؛ قسط اول در سال 2019 به ارزش 40 میلیون یورو، قسط دوم در سال 2020 به ارزش 56 میلیون یورو و قسط پایانی در سال 2021 به ارزش 64 میلیون یورو.
به این ترتیب انتقال 160 میلیون یورویی ادن هازارد به رئال مادرید یعنی این ستاره 29 ساله بلژیکی بالاتر از گرت بیل و کریستیانو رونالدو، بدون هیچ حرف و حدیثی گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید است. از این رقم 160 میلیون یورو، مبلغ 800 هزار یورو به باشگاه اف سی توبیز بلژیک، اولین باشگاه هازارد بابت حق رشد او اختصاص می یابد.
ادن هازارد، ستاره بلژیکی سابق چلسی بدترین روزهای دوران بازی خود را سپری می کند و این بار هم با مصدومیتی عضلانی دیدار سوم تیمش در لالیگا را از دست داد. به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، مصدومیت عضلانی در ران پای راست بازیکن تشخیص داده شده و مدتی دور از میادین خواهد بود. طلسم ادن هازارد در رئال مادرید همچنان ادامه دارد و تقریباً یک سال است که نتوانسته سلامت کامل خود را پیدا کند و تبدیل به خریدی ناموفق و ناامید کننده برای مادریدی ها شده است.
کورتوا در خصوص وضعیت هازارد گفت: من هازارد را ندیده ام. پیامی برای او فرستادم و او گفت که چه مشکلی به وجود آمده است. هازارد کمی تحت تأثیر قرار گرفته و ناراحت است. او این هفته خیلی خوب تمرین می کرد و من منتظر بازگشت او به میادین در دیدار امشب بودم. سرعت و ریتم همیشگی خود را پیدا کرده بود. این مصدومیت جدید یک گام رو به عقب کوچک است اما ارتباطی به مصدومیت مچ پای او ندارد و مطمئنم که بعد از وقفه بازی های ملی به جمع ما بازخواهد گشت.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادرید گرت بیل هازارد رئال مادرید ادن هازارد میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لالیگا برای مشخص شدن سهمیه چمپیونزلیگ، اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو به مصاف همدیگر رفتند.

این بازی تحت تاثیر توهین و شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکو مادرید به نیکو ویلیامز، ستاره اتلتیک بیلبائو برگزار شد. آنها در بسیاری از دقایق نیمه اول به این بازیکن توهین نژادپرستانه کردند و درنهایت این شعارها منجر به این شد که ویلیامز برای لحظاتی از بازی دست بکشد و بازی متوقف شود.

او در حالی‌که قصد داشت کرنر بزند، متوجه یکی از توهین‌ها شد و سپس با صحبت با داور کنار زمین، موضوع را به او اطلاع داد. برادرش اینیاکی هم در این مورد با داور وسط صحبت کرد و در همین زمان بازی متوقف شد و در بلندگوی استادیوم از هواداران خواسته شد توهین‌ها را متوقف کنند.

کوکه و خیمنز، بازیکنان اتلتیکو مادرید هم از هواداران‌شان خواستند از توهین نژادپرستانه علیه بازیکن بیلبائو دست بردارند تا بازی به جریان بیفتد. بالاخره پس از دقایقی بازی دوباره به جریان افتاد.

در حالی‌که بازی با گل رودریگو دی‌پل با نتیجه ۱-۰ به سود اتلتیکو مادرید دنبال می‌شد، نیکو ویلیامز در دقیقه ۴۵ برای تیمش گلزنی کرد و در خوشحالی‌اش از هواداران اتلتیکو انتقام گرفت. او بارها با زدن بر روی ساعد دستش به رنگ پوستش اشاره کرد و پاسخ آنها را داد.

در نیمه دوم توهین‌ها کمتر شد اما طبق گفته منابع نزدیک به دو تیم، این رفتار تأسف‌بار از سوی برخی از هواداران اتلتیکو تکرار شد اما خللی در برگزاری بازی ایجاد نشد.

درنهایت این دیدار پرحاشیه با گل آنخل کوره‌آ و گل‌به‌خودی اونای سیمون در نیمه دوم، با نتیجه ۳-۱ به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید. شاگردان دیه‌گو سیمئونه با پیروزی امشب ۶۴ امتیازی شدند و جایگاه‌شان در رتبه چهارم را تثبیت کردند.

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید