Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال‌های طلا و نقره پارالمپیک گفت: خردجمعی در انجمن پارادوومیدانی مفهومی ندارد و تمام تصمیمات توسط یک نفر گرفته می‌شود.

جلیل باقری جدی در گفت‌وگو با میزان، با انتقاد از عملکرد بهمن رضایی، رییس انجمن پارادوومیدانی اظهار داشت: ٣٢ سال است که من ورزش می‌کنم و در تمام این سال‌ها رضایی تمام مسئولیت‌ها را در این رشته برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از همان ابتدا هم رییس انجمن بوده، هم مدیر فنی و هم سرمربی.

وی ادامه داد: اگر ما یک روز با مسئولان رشته پارادوومیدانی کار داشته باشیم و رضایی در دسترس نباشد عملاً سه نفر نیستند و هیچ کس پاسخگوی ما نخواهد بود؛ مگر در این رشته قحط الرجال است؟ وی در این سال‌ها رفتار خوبی هم با ورزشکاران نداشته است و هر کس را به شیوه‌ای آزار داده است. برخی به خاطر رفتار او ورزش را کنار گذاشتند، برخی به خارج از کشور رفتند و عده‌ای هم که مانده‌اند از سر ناچاری مانده‌اند و با تمام مشکلات تمرین می‌کنند.

قهرمان پارالمپیک لندن تصریح کرد: بارها این مشکلات را با رؤسای فدراسیون‌های مختلف درمیان گذاشتیم، اما هیچ اتفافی رخ نداد. وقتی تمام تصمیمات توسط یک نفر گرفته شود بدون شک اشکال بوجود می‌آید. خردجمعی در انجمن پارادوومیدانی مفهومی ندارد و به جای اینکه پیشرفت کنیم سال به سال پسرفت می‌کنیم. پارادوومیدانی در المپیک لندن با ۶ طلا عملکرد درخشانی است، اما در ریو تنها یک طلا گرفت و معلوم نیست در توکیو بتوانیم همین یک طلا را تکرار کنیم.

باقری جدی مدعی شد: رضایی حتی ورزشکاران را تهدید می‌کند که نباید با فلان مربی تمرین کنند و بسیاری از ورزشکاران بابت این موضوع ناراحت هستند. وقتی ورزشکاری با مربی شخصی‌اش نتیجه می‌گیرد چه دلیلی دارد و او را مجبور به تغییر مربی‌اش کنیم. در حالی که رضایی در زمان ورزش کردن هم خودش عناوین قابل توجهی نداشته است.

دارنده مدال‌های طلا و نقره پارالمپیک گفت: چندین سال است بچه‌ها بابت این رفتارها ناراضی هستند، اما کسی پاسخگو نیست. فدراسیون جانبازان ١۶ رشته ورزشی دارد، اما کدامیک مانند پارادوومیدانی اینقدر حاشیه دارد؟ بچه‌ها از نظر روحی و جسمی اذیت می‌شوند و نمی‌توانند توانایی‌های خود را بروز دهند.

بیشتر بخوانید: یک دست و چند هندوانه؛ تمام راه‌ها به رضایی ختم می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: جلیل باقری جدی پارادوومیدانی پارالمپیک بهمن رضایی فدراسیون جانبازان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهمن رضایی پارادوومیدانی پارادوومیدانی پارالمپیک بهمن رضایی فدراسیون جانبازان باقری جدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنایت های این رژیم در غزه تاکید کرد.

به گزارش مشرق، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه