Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی‌بی‌اس ذببح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان در یک مصاحبه تلفنی گفت: «امیدوارم ترامپ انتخابات را ببرد و حضور نظامی آمریکا در افغانستان پایان یابد.» 

طالبان همچنین درباره دچار شدن ترامپ به کروناویروس نیز ابراز نگرانی کردند. یک رهبر ارشد دیگر طالبان به سی‌بی‌اس گفت: «وقتی شنیدیم آزمایش کرونای ترامپ مثبت شده است، برای سلامتی‌اش نگران شدیم، اما به نظر می‌رسد حالش دارد بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

تیم موراتاو، رئیس روابط عمومی ستاد ترامپپ در بیانیه‌ای در واکنش به این خبر با رد کردن حمایت طالبان گفت طالبان باید بدانند که رئیس‌جمهور ترامپ همیشه از منافع آمریکا با هر وسیله لازم حمایت خواهد کرد.

علاقه طالبان به ترامپ به علت هدف مشترک آنها در خارج کردن نیروهای آمریکایی پس از ۱۹ سال جنگ از افغانستان است- وعده‌ای که ترامپ همیشه به طرفدارانش داده است.

از طرف دیگر به گزارش گاردین گرتا تونبرگ، دختر نوجوان سوئدی فعال محیط زیست در همین روز از جو بایدن، رقیب ترامپ در انتخابات پشتیبانی کرد.

تونبرگ در توئیتی نوشت: «من هرگز در سیاست حزبی دخالت نمی‌:نم. اما انتخابات آینده آمریکا بالاتر و فراواتر از این موضوع است. از دیدگاه اقلیمی کارهایی که نامزدها قول انجامشان را می‌دهند خیلی با شرایط ایدئال فاصله دارد و بسیاری از شما از نامزدهای دیگر حمایت کردید. اما به نظر من.. می‌دانید..لعنتی! فقط سازماندهی کنید و از همه بخواهید به بایدن رای دهند.»

قبلا مجله علمی «ساینتفیک آمریکن» (Scientific American) و ژورنال معتبر پزشکی نیوانگلند (NEJM) برای نخستین بار در تاریخ انتشارشان از یک نامزد انتخابات رئیس‌جمهوری آمریکا حمایت کردنند و از خوانندگانش خواستند به بایدن رای دهند.

کد خبر 556288 برچسب‌ها آمریکا - دونالد ترامپ آمریکا - جوزف بایدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ آمریکا جوزف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟

ویدئویی از بایدن در حال انتشار است که نشان از تکاپوی آمریکا برای از سرگیری مذاکرات با ایران دارد. در این ویدئو بایدن به لزوم توافق با ایران و پیشگیری از ایجاد فرصت برای ترامپ سخن می‌گوید. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف