Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی با بیان اینکه بسته های معیشتی میلیونی در خراسان رضوی توزیع شد و در حوزه بهداشت و درمان نیز کمک های خیرخواهانه بسیاری انجام گرفت، گفت:بیماری کرونا تبعات منفی بسیاری در عرصه های مختلف، نه تنها برای کشور ما بلکه برای تمام دنیا ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید حمید موسوی» در مراسم نهمین مرحله از رزمایش مومنانه موسسه بین المللی آبشار عاطفه ها که رونمایی از ۸۰۰۰ بسته مواد غذایی برای مناطق محروم حاشیه شهر بود، به اقداماتی که خراسان رضوی در دوران کرونا انجام داد، اشاره کرد و گفت: بیماری کرونا تبعات منفی بسیاری در عرصه های مختلف، نه تنها برای کشور ما بلکه برای تمام دنیا ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: این بیماری در حوزه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی بر روی جهان تاثبر گذاشت، یکی از بزرگترین نقاط قوتی که در کشور به ما کمک کرد تا بتوانیم تا حد زیادی از بار سنگینی که بر دوش خانواده های قشر آسیب پذیر قرار دارد، کم کنیم، حضور مردم خیر ما و نگاه های مهربانانه آن هاست.

 

موسوی با اشاره به اینکه این مهربانی و نوع دوستی در سلول های وجودی آن ها از گذشته بوده و در آداب و رسوم اصالت ایرانی هاست، افزود: این در خراسان رضوی جلوه ویژه ای داشت و تمام نهادهای خیریه ای که در استان فعال هستند از کمیته امداد و بهزیستی و دوستان ما در حوزه سلامت خصوصا ابشار عاطفه ها، تقریبا در قالب قرارگاه مواسات در کنار هم قرار گرفتند و اجماع بسیار خوبی رخ داد.

 

وی ابراز کرد: یک بانک اطلاعاتی جامعی توسط دوستان ما در کمینه امداد فراهم شد و کمک کرد تا افراد نیازمند شناسایی شوند. موسوی ابراز کرد: در بین خیرین همگرایی بسیار خوبی، در این زمینه که کمک به تمام خانواده های نیازمند تعلق گیرد و به گونه ای نباشد که یک خانواده چند بار و اصلا به یک خانواده کمکی نشود، وجود داشت.

 

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: یکی از بزرگترین معضلات بیماری کرونا این است که بدن را ضعیف می کند و کسی که مبتلاست حتما نیاز به تقویت جسمی و روح و ران است. تفویت جسمی برای خانواده های ضعبف و کم بضاعت امکان پذیر نمی شود و دوستان خیرخواه و انسان دوست ما در این حوزه زحمت کشیدند.

 

موسوی افزود: در حوزه درمان کمک های رایگان و توزیع بسته های بهداشتی داشتیم و حتی فضاهای خیریه، درمانگاه ها و برخی بیمارستان ها در این حوزه بسیار کمک کردن و از تمام انها به خاطر این همگرایی تشکر می کنم. این ها اتفاقات خوبی بود که در کنار این بیماری روی داد.

 

وی ابراز کرد: این بیماری وجود دارد و تبعاتش ادامه دارد و طبیعتا باید این همگرایی و مهربانی ها استمرار داشته باشد و ما هم انشالله به سهم خودمان تلاش می کنیم در کنار عزیزان نقش آفرینی خود را داشته باشیم. وی در پایان با اشاره به اینکه بسته های معیشتی میلیونی در خراسان رضوی توزیع شد، افزود: از تمام خیرینی که در زیر سایه آبشار عاطفه ها به این امر کمک می کنند، تشکر می کنم.

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی بسته معیشتی مشهد بیماری کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است

جواد کافی کُندری مسئول حوادث شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: تعجیل و شتابزدگی در کار‌ها مهمترین دلیل وقوع حوادث در حوزه برق بوده و عدم کاربرد تجهیزات ایمنی مناسب عامل دوم شناخته شده است.

او افزود: به کارگیری ابزار و تجهیزات فنی و ایمنی مناسب می‌تواند از بروز حادثه جلوگیری کند و اگر حادثه‌ای هم رخ دهد از شدت آن می‌کاهد و یا حتی ممکن است وقوع آن را به صفر برساند.

مسئول حوادث شرکت توزیع برق خراسان رضوی ادامه داد: برخی از حوادث حوزه برق که از آنها به عنوان «حوادث به خیر گذشت» یاد می‌کنیم گزارش نمی‌شود، اما این حوادث که کسی در آنها آسیب نمی‌بیند نقطه خطر را نشان می‌دهد.

کندری بیان کرد: اگر درس‌های لازم از حوادث ختم به خیر گرفته شود، حوادث جزئی و جدی رخ داده بسیار کاهش خواهد یافت.

او با بیان اینکه تعداد حوادث برق عمومی یا مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش یافته است، تصریح کرد: از ۱۵ مورد حادثه رخ داده در این حوزه ۹ مورد برق گرفتگی و «آرک زدگی» فشار متوسط بوده و سایر حوادث به دلیل تصادفات رانندگی یا برق گرفتگی فشار ضعیف رخ داده است.

مسئول حوادث شرکت توزیع برق خراسان رضوی تاکید کرد: لزوم سرمایه گذاری برای اطلاع رسانی خطرات شبکه و تاسیسات در بین آحاد جامعه به خصوص طرح‌های ساختمانی با توجه به این حوادث آشکار است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی