Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@13:14:43 GMT

قاتل خاموش جان خانواده سه نفره کرجی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۳۶۲۳

قاتل خاموش جان خانواده سه نفره کرجی را گرفت

مهرداد بابایی، رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن اشاره به آغاز فصل سرماه و استفاده از وسایل گرمایشی اماکن سرپوشیده، گفت: ساعت ۱۳:۵۳ ظهر روز شنبه( ۱۹ مهرماه)، طی تماس با اورژانس البرز، یک مورد حادثه مسمومیت با گاز CO اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در کمالشهر کرج اعزام شد، افزود: تاسفانه هنگام رسیدن تکنسین های اورژانس بر بالین مددجویان، هیچ یک دارای علائم حیاتی نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی اظهار کرد: طی این حادثه یک خانم، یک آقا و یک پسربچه ۲ ساله، همگی بلافاصله جان خود را از دست داده بودند.

بابایی یادآور شد: پس از تایید فوت هرسه نفر به عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل تحویل داده شدند.

وی خطاب به شهروندان توصیه کرد: با سرد شدن هوا و  رعایت نکردن اصول ایمنی در کاربرد وسایل گرمایشی می تواند بسیار خطرناک باشد. از این رو انتظار می‌رود شهروندان نکات ایمنی برای استفاده از وسایل گرمایشی را رعایت کنند.

گفتنی است، گاز مونوکسید کربن یک گاز بی رنگ و بی ‌بو است و به همین دلیل «قاتل نا مرئی» خوانده می شود. اگر این گاز سمی در یک فضای بسته و بدون تهویه جمع شود، بسیار خطرناک است؛ این گاز سبک تر از هواست و قابلیت انتشار آن در محیط بسیار زیاد است و به همین دلیل در تمامی نقاط فضا به سرعت متراکم شده و چون هموگلوبین خون میل ترکیبی زیادی با این گاز دارد، بنابراین مانع رسیدن اکسیژن به بافت های بدن شده و به سرعت موجب مسمومیت می شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: قاتل خاموش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!

چند روز پیش جنایت هولناکی در قهوه خانه‌ای واقع در شهرری رخ داد. آن روز کارگر اخراجی قهوه خانه با نقشه قبلی از در وارد قهوه خانه شد و کارگری که به تازگی در آنجا استخدام شده بود را با ضربات چاقو به قتل رساند. او سپس تمام قلیان‌هایی که در قهوه خانه بود را شکست و فرار کرد. به دنبال این حادثه، ماجرا به تیم جنایی پایتخت گزارش شد.

با حضور کارآگاهان جنایی در محل حادثه بررسی‌ها آغاز و هویت قاتل شناسایی شد. دوربین‌های مداربسته، تصاویر جنایت را ثبت کرده بود و از سوی دیگر صاحب قهوه خانه در تحقیقات گفت: قاتل در اینجا کار می‌کرد، اما به خاطر رفتار‌های نامناسبی که داشت اخراجش کردم.

بعد از آن مقتول به جای او در قهوه خانه مشغول به کار شد و همین موجب شده بود کارگر اخراجی از او کینه به دل بگیرد و دست به این جنایت انتقام جویانه بزند.

با این اطلاعات، دستور بازداشت قاتل فراری صادر شده و هم اکنون تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

منبع: همشهری

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین