Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-06@14:00:55 GMT

استقلال یک بازیکن جدید خرید

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۳۶۲۴

استقلال یک بازیکن جدید خرید

مهدی مهدی پور،هافبک فصل قبل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به استقلال پیوست.

به گزارش شریان نیوز،مهدی مهدی پور هافبک دفاعی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن که سابقه بازی در تیم تراکتور را هم دارد، امروز به طور رسمی به جمع نفرات تیم استقلال پیوست.

مهدی پور بعد از رشید مظاهری، محمد مرادمند، سیداحمد موسوی، بابک مرادی و متین کریم زاده، ششمین خرید آبی‌ها برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دید محمود فکری در ادامه فصل نقل و انتقالات و پیش از شروع لیگ بیستم چه بازیکنان دیگری را به جمع نفرات خود اضافه می کند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که یامال هم در روزهای اخیر به جمع بازیکنان ناراضی از شرایط بارسلونا پیوسته است و تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که از تعویضش در دیدار برابر خیرونا راضی نیست.

بارسا در این بازی حساس و مهم با نتیجه 2-4 برابر خیرونا شکست خورد و جایگاه دوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لالیگا را از دست داد و به رده سوم سقوط کرد و در دقیقه هشتاد و چهارم این بازی بود که ژاوی تصمیم گرفت یامال را از زمین بیرون بکشد و ژوائو فلیکس را به جای او وارد زمین کند.

حالا مووی استار پلاس تصاویری از ناراحتی این بازیکن جوان پس از حضور روی نیمکت منتشر کرده است. این ستاره ۱۶ ساله پس از خروج از زمین گرمکنی که به او داده شده بود را به زمین پرت کرد تا نشان دهد که به هیچ وجه از این تصمیم راضی نبوده است.

یامال در دقایقی که در زمین حضور داشت توانسته بود عملکرد بسیار خوبی را در ترکیب بارسا به نمایش بگذارد و پاس گل اول تیمش را برای آندریاس کریستنسن ارسال کرد و پنالتی دیگری را هم برای این تیم گرفت تا بازی را 1-2 کند.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بارسلونا پیش از این خبر داده بودند که خوان لاپورتا هم بسیار از این شکست عصبانی بود و صدای فریادهای او در تونل‌های ورزشگاه که می‌گفت: «باورکردنی نیست!» حتی به گوش هواداران هم رسیده است.

ژاوی هم که از عملکرد بازیکنانش در این بازی عصبانی بود، پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «ما در ۲۰ دقیقه پایانی در سطحی که یک بازیکن بارسا باید باشد نبودیم. اشتباهات بدی انجام دادیم که در چنین سطحی نباید انجام شود و این اولین‌بار نیست که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. احساس می‌کنم که بازی را به راحتی از دست دادیم. رقابت در چنین شرایطی بسیار سخت است. اما این بخشی از ناپختگی بسیاری از بازیکنان است.»

دیگر خبرها

  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد