Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

شهرزاد دانشمندی در گفت وگوی زنده تلویزیونی در خصوص شکایات متقاضیان در خصوص مشکلات پرداخت ودیعه مسکن اظهار کرد: متقاضی می تواند با مراجعه به سامانه بانک مرکزی با ذکر شعبه و نام بانک در قسمت رسیدگی به شکایات درخواست خود را ثبت کند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: مصوبات ستاد ملی کرونا از اول اسفند ماه ۹۸ اجرا شده است و شامل متقاضی که قبل از اسفندماه چک برگشتی داشته اند نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره اعتبارات بانک مرکزی در مورد زمان پاسخگویی به شکایات ثبت شده در سامانه گفت: در صورتی که مشکل متقاضی فقط مربوط به چک برگشتی باشد ظرف مدت یک هفته به موضوع رسیدگی می شود.

دانشمندی با تاکید بر لزوم ثبت اجاره نامه‌ها در سیستم گفت: در برخی موارد دیده شده که قرارداد‌های سوری صادر شده و همچنین پدر از پسر و همسر از همسر خانه کرایه کرده که این موارد قرار است از سوی بانک‌ها رسیدگی شود و در صورتی که مربوط به این موارد شود نمی‌توانند وام دریافت کنند.

وی افزود: هرگونه شکایت از بانک‌ها در زمینه اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا که از سوی متقاضیان در قسمت مربوطه در سایت بانک مرکزی ثبت شود از سوی همکاران ما رسیدگی خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ودیعه مسکن کرونا بانک مرکزی بانک مرکزی مسکن کرونا ودیعه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، استاندار کردستان در مورد دستور کار این جلسه گفت: کردستان با بیشترین متقاضی مسکن دارای کمترین زمین برای اجرای این طرح است.
زارعی کوشا با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در استان متقاضی مسکن ملی هستند گفت: در حال حاضر هرگونه توسعه شهری بدون برنامه ریزی مدون ممنوع است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم مشارکت عمومی و خصوصی برای اتمام پروژه‌های عمرانی را یکی از موارد قانونی دانست و گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه در سامانه مربوطه ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.
محمدی همچنین گفت: ۲۰ درصد تحقق رشد اقتصادی استان در سال جاری باید از فعالیت مراکز و واحد‌های رشد و فناور محقق شود.
هواسی بازرس کل استان نیز گفت: ایجاد شهرک‌های جدید در استان باید با کار مطالعاتی گسترده انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • برنامه جدید وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد | وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟