Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد دادستان شهرستان خاتم بر اجرای نرخ مصوب از سوی تمام متصدیان ترمینال‌های فرآوری پسته تاکید کرد و گفت: با هرگونه سرپیچی از نرخ مصوب برخورد قاطع خواهد شد.

دادستان شهرستان خاتم از ترمینال های فرآوری پسته این شهرستان بازدید کرد

«سید جمال الدین طباطبایی» در حاشیه بازدید از برخی ترمینال‌های فرآوری پسته در این شهرستان که با حضور روسای جهادکشاورزی، پلیس اطلاعات و اداره صمت این شهرستان انجام شد، هدف از این بازدیدها را بررسی مشکلات این حوزه با توجه به فصل پاییز و برداشت پسته در این زمان ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: بررسی رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا، بکار نگرفتن اتباع بیگانه، ملاحظه امنیت عمومی جهت پیشگیری از وقوع سرقت و پرداخت حق و حقوق  به موقع کارگران از مهمترین مسائل مورد رسیدگی در این بازدیدها بود.

این مقام قضایی افزود: تمام متصدیان ترمینال‌های فرآوری پسته ملزم به اجرای نرخ مصوب جهادکشاورزی هستند و با هرگونه سرپیچی از نرخ مصوب برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی دادستان خاتم پسته ترمینال های فرآوری پسته نرخ مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ مشتاق افزود: با اجرای این طرح خودروهای پلاک مخدوش توسط پلیس راهور توقیف و مالکان این خوردوها به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید برخورد جدی و قاطع با کلیه تخلفات با مالکان این خودروها گفت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد  .

موضوع پلاک مخدوش یکی از عوامل جدی قانون گریزی و اخلال در نظم و انضباط ترافیکی به شمار می رود که پلیس راهور برای برخورد با این تخلف و جرم مشهود سازماندهی جدیدی را کلید زده است تا با نظارت و کنترل بهتر بتواند از آن جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • (ویدئو) برداشت و فرآوری جالب هزاران تن پیاز
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان
  • چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور