Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:12:01 GMT

۷ واحد صنفی متخلف در ماکو و شوط پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۴۰۳۰

۷ واحد صنفی متخلف در ماکو و شوط پلمب شد

کارشناس مسوول بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان ماکو روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: با همه گیری بیماری کرونا، برنامه‌های نظارتی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه شد و این دستور العمل‌ها رسته‌های مختلف شغلی از کم ریسک تا پر ریسک را در بر گرفت.

منصور محمدنژاد افزود: بر اساس تصمیم اخذ شده در ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی، به مدت یک هفته محدودیت هایی اعمال کردیم که شامل ممنوعیت فعالیت سینماها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه، موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، باشگاه‌های ورزشی و رشته‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:  در این راستا پنج واحد آرایشگاه زنانه با وجود ممنوعیت فعالیت مشاغل پرریسک، اقدام به پذیرش مشتری و ارایه خدمات به آنها بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرده بودند که طی بازدید مشترک شبکه بهداشت و اماکن عمومی و اتاق اصناف پلمب شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شوط نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی بازدید مشترک اماکن، اتاق صناف، اداره ورزش و جوانان و با نظارت بازرسان واحد سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان، ۲ باشگاه بدنسازی که فعالیت خود را متوقف نکرده بودند، در شوط و یولاگلدی پلمب شدند.

عطاء‌الله رضائیه آزادی اضافه کرد: شهروندان باید با توجه به شرایط بحرانی بیماری کرونا و وضعیت قرمز این بیماری در شهرستان شوط، برای حفظ سلامت خود و بستگان و نیز قطع زنجیره انتقال ویروس از حضور خود و فرزندان در اماکن عمومی به ویژه در مکان های سربسته جلوگیری کنند.

شهرستان‌های ماکو و شوط از شهرهای شمالی آذربایجان غربی هستند که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.         

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی ماکو شوط

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی ماکو شوط ویروس کرونا آذربایجان غربی ماکو شوط اخبار کنکور شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ارزش ریالی جرایم متخلفین معادل ۳۶ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۱۲ میلیارد ریال وصول شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند و از این رو باید نسبت به ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

پزشکی فر اضافه کرد: به منظور تنظیم و کنترل املاک و مستغلات، گشت‌هایی در استان قزوین از سال گذشته آغاز شده و تاکنون از بین ۲ هزار و ۶۴۶ بازدید در سطح استان ۷۴۳ مورد تخلف ثبت شده است.

وی، نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری، صادر نکردن فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان را عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک برشمرد.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با همراهی دستگاه‌های حاضر تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه دارد و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز