Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از رویترز، جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا بابت حمایت ایالات متحده از "آزادی فوری دو شهروند کانادایی که خودسرانه به دست چین بازداشت شدند" قدردانی کرد.

کاخ سفید هنوز اطلاعاتی در رابطه با این تماس تلفنی منتشر نکرده است.

چین دو شهروند کانادایی به نام‌های مایکل کووریگ، دیپلمات سابق و مایکل اسپاوور، تاجر کانادایی را در اواخر ۲۰۱۸ بازداشت و سپس آنها را به جاسوسی متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحولات پس از آن رخ داد که کانادا منگ وانژو، مدیر مالی ارشد شرکت فناوری هوآوی را به درخواست آمریکا بازداشت کرد.

روابط میان کانادا و چین از آن زمان تیره شده است.

تنش‌های خود ایالات متحده هم با چین به تازگی بر سر شیوع کرونا، ادامه جنگ تجاری میان دو کشور، قانون امنیت ملی جدید چین در هنگ‌کنگ و پایان وضعیت ویژه در آمریکا به دست ترامپ افزایش یافته است.

نخست‌وزیر کانادا و ترامپ همچنین درباره وضعیت جسمانی رئیس‌جمهوری آمریکا بعد از ابتلا به کرونا و همچنین تلاش‌های کنونی برای مدیریت ویروس کرونا صحبت کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 علی قربانی محمدرضا شجریان فرزندان شجریان ترامپ رئیس جمهور آمریکا ترودو نخست وزیر کانادا شهروندان کانادایی چین بازداشت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 علی قربانی محمدرضا شجریان فرزندان شجریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که تاکنون به واشنگتن اجازه دسترسی کنسولی به «گوردون بلک» سرباز بازداشت شده آمریکایی در روسیه داده نشده است.

به گزارش ایسنا، میلر روز چهارشنبه در کنفرانسی خبری در این باره گفت: ما تاکنون دسترسی کنسولی دریافت نکرده‌ایم. ما در راستای دریافت این دسترسی‌ تلاش خواهیم کرد.

شبکه ان بی سی نیوز روز دوشنبه گزارش داد که مسکو یک سرباز آمریکایی را طی روزهای گذشته به اتهام دزدی از یک زن بازداشت کرده است. مطابق با گزارش این شبکه، این سرباز آمریکایی که در کره جنوبی مستقر بود به خواست خود به روسیه سفر کرده است.

تا بدین لحظه صحت گزارش‌های منتشر شده درخصوص دزدی وی از یک زن مشخص نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا: به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم ها نزدیک است؟ | یک دیدگاه متفاوت درباره مثلث ایران، آژانس و آمریکا
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟
  • تحصن دانشجویی در دانشگاه تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین