Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویم طرفداری امروز که به بیستم مهرماه اختصاص دارد.

در تقویم طرفداری امروز که به بیستم مهرماه اختصاص دارد به بررسی برخی از وقایع مهم ورزشی در دو دهه اخیر پرداخته ایم. 

بلاژویچ: پیروزی بر عراق، کلید ورود به جام جهانی بود

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از اینکه با پیروزی مقابل عراق، دوباره به جایگاهی که شایسته آن بودیـم رسیدیم و در صدر جدول قــــرار گرفتیم، بسیار خوشحال هستم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی کلید ورود ما به جام جهانـــی بود " میرسلاو بلازویچ " جمعه شب و پس از دیدار با عراق در گفت و گویی بــا خبرنگاران داخلی و خارجی افزود : مطمئن باشید تیم ایران از این جایگــاه خود نزول نخواهد کرد و به عنوان تیم اول به مرحله نهایی رقابتهای جــام جهانی 2002 کره جنوبی - ژاپن صعود می کند. (۲۰ مهر ۱۳۸۰)

فوتبال مقدماتی جام جهانی/ تیم ایران صدرنشین گروه یک شد

تیم ملی فوتبال ایران عصر جمعه با برتری مقابل عراق ، از رده دوم به صدر گروه یک آسیا ( مقدماتی جام جهانی ) نقل مکان کرد .این در حالیست که تیم عربستان حریف جدی ایران هفته آینده در ورزشگاه فیصل بن فهد ریـاض با تیم تایلند دیدار خواهد داشت . همزمان با این دیدار تیم ایران در منامه با بحرین پیکار خواهد کرد. این دیدار جمعه شب آینده 27 مهرماه در ورزشگاه ملی منامه برگزار می شود تیم ایران در دیدار امروز با گلهای دقایق 27 و 71 مهدی مهدوی کیا و علی کریمی ، بر تیم عراق غلبه کرد . (۲۰ مهر ۱۳۸۰)

تیم ایران بابرتری برابر نیوزیلند به مسابقات جام کنفدراسیون‌ها راه یافت

تیم ملی فوتبال ایران با برتری مقابل تیم نیوزیلند در چارچوب رقابتهای فوتبال جام آسیا و اقیانوسیه، برای نخستین بار به مسابقات جام کنفدراسیون ها راه یافت. در این دیدار که عصر یکشنبه در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران برگزار شد، تیم ملی کشورمان موفق شد با نتیجه 3 بر صفر مقابل حریف خود به برتری دست یابد. گلهای تیم ایـران در این دیدار را علی کریمی در دقایق 24 و 37 و حسین کعبی در دقیقه 66 به ثمر رساندند. تیم ملی فوتبال ایران با این برتری در در مقابل نیوزیلند در هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام کنفدراسیونها که در سال 2005 به میزبانی کشور آلمان برگزار می شود، حضور خواهد یافت. (۲۰ مهر ۱۳۸۲)

"مجاهد خذیراوی" بازیکن آزاد اعلام شد

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال "مجاهد خذیراوی" مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال تهران به عنوان بازیکن آزاد اعلام شد. به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال، جلسه رسیدگی درباره اختلاف مطروحه بین "مجاهد خذیراوی" و باشگاه استقلال با حضور بازیکن فوق و سرپرست تیم در کمیته انضباطی (حل اختلاف ) تشکیل گردید و با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال "مجاهد خذیراوی" مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال تهران به عنوان بازیکن آزاد اعلام شد. (۲۰ مهر ۱۳۸۴)

دایی : کریمی دیگر به تیم ملی دعوت نمی شود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: علی کریمی را دیگر به تیم ملی دعوت نمی کنم. علی دایی شنبه شب در پایان دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران برابر پیکان قزوین در گفت وگو با خبرنگاران شایعه دعوت کریمی به دلیل فشار رسانه ها را تکذیب کرد و افزود : این بازیکن تنها به علت عملکرد قابل قبول در تیم پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد. وی با بیان اینکه کریمی سال گذشته نیز به دلیل حاشیه سازی از تیم ملی کنار گذاشته شد، اظهار داشت : دیگر این بازیکن را به تیم ملی دعوت نخواهم کرد. (۲۰ مهر ۱۳۸۷)

قضاوت رضا سخندان در فینال جام کنفدراسیون فوتبال آسیا

تهران - کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای رضا سخندان را جایگزین صبحی لوئی کمک داور عراقی که قبلا به عنوان کمک داور فینال جام کنفدراسیون فوتبال آسیا (CUP AFC( انتخاب شده بود ، کرد.  به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران ، رضا سخندان باید در تاریخ 15 آبان به همراه خلیل الغمدی داورعربستانی و حسن کامرانی فر این بازی را قضاوت کنند. (۲۰ مهر ۱۳۸۹)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکن آزاد اعلام شد تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تیم ملی دعوت جام کنفدراسیون مجاهد خذیراوی تیم ایران ۲۰ مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال

حسام نفری و رضا میراحمدی از ذوب‌آهن، سینا معظمی‌تبار، اشکان علیجانی، اسماعیل فلامرزی، ابوالفضل فرامرزی، امیررضا چنگلوایی و اسماعیل قلی‌زاده از سپاهان به این اردو دعوت شده‌اند.

این اردو از امروز  تا ۲۳ اردیبهشت ماه در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) شهرستان کرج برگزار می‌شود که بازیکنان باید با همراه داشتن کارت ملی و بیمه ورزشی خود را به کادر فنی معرفی کنند.



باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان