Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج بادپیما در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، به انجام کشت گندم به دو صورت «آبی» و «دیم» در شهرستان شوشتر اشاره کرد و گفت: برای امسال پیش‌بینی می‌شود که ۶۷ هزار هکتار از اراضی شوشتر که ۵۵ هزار هکتار به گندم آبی و ۱۲ هزار هکتار گندم دیم در این شهرستان باشد، به کشت گندم اختصاص داده شود.

وی محصول جو را نیز از محصولات زراعی این شهرستان دانست و افزود: همچنین پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری عملیات کشت جو، دو هزار و ۵۰۰ هکتار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بادپیما به سطح زیر کشت محصول کلزا در شهرستان شوشتر اشاره کرد و گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته در سال زراعی، سطحی بالغ‌بر ۶ هزار هکتار از اراضی زراعی این شهرستان به زیر کشت کلزا می‌رود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان شوشتر در پایان گفت: کشت محصولات گندم، جو و کلزا از ۱۵ آبان ماه امسال در این شهرستان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان شوشتر با داشتن خاک حاصل خیز و آب فراوان از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی در خوزستان است.

شهرستان شوشتر دارای سه بخش مرکزی، میان آب و شعیبیه است که مرکز آن در ۸۹ کیلومتری شمال اهواز قرار دارد.

کد خبر 5045017

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان شوشتر کشاورزی خوزستان کشت گندم ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه بارش باران شهرستان شوشتر هزار هکتار پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی

به گزارش خبرنگار مهر، محسن البرزی عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: از زمان آغاز خرید گندم در شهرستان باوی تاکنون ۱۳ هزار تن از کشاورزان خریداری شده است.

فرماندار باوی افزود: همچنین در مدت شده ۳۰۰ تن کلزا از کلزاکاران شهرستان باوی خریداری شده است.

وی خبر داد: پیش بینی شده امسال ۹۰ هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان باوی خریداری شود.

کد خبر 6090288

دیگر خبرها

  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • پیش‌بینی برداشت ۳۰ هزار تن گندم مازاد از مزارع آبدانان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش