Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@19:01:46 GMT

پیدا شدن مار بوآ در منزل شهروند گرگانی

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۴۶۵۹

پیدا شدن مار بوآ در منزل شهروند گرگانی

به گزارش همشهری آنلاین از مهر به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی شهرداری گرگان، در تماس تلفنی شهروندان با آتش‌نشانی ورود یک حلقه مار به منزل شخصی گزارش شد. نیروهای عملیاتی از ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی گرگان در استان گلستان به محل اعزام شدند و ماموران با استفاده از تجهیزات تخصصی مار را به دام انداختند و تحویل عوامل محیط‌زیست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کارکنان محیط زیست گرگان، این نوع از مار بوآ بومی نبوده و از گونه‌های کمیاب است که به همین خاطر اهمیت دارد. با توجه به افزایش پوشش گیاهی و شرایط آب و هوا، ورود حیوانات موذی به ویژه خزندگان از جمله مار به مناطق شهری افزایش یافته است. آتش‌نشانی هم از مردم خواسته در صورت مشاهده مار در محیط‌های مسکونی، ضمن حفظ خونسردی از کشتن و آسیب زدن به حیوان خودداری کنند و پس از شناسایی محل دقیق اختفا، آتش‌نشانی را برای به دام انداختن آن مطلع سازند.

کد خبر 556350 برچسب‌ها استان گلستان حیوانات - خزندگان آتش‌ نشانی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گلستان حیوانات خزندگان آتش نشانی حوادث ایران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان

به گزارش خبرگزاری سازمان صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ساعت ۵ و ۴۲ دقیقه صبح امروز، وقوع حریق ساختمان ۴ طبقه در خیابان ویلا، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۶ و ۹ به محل حادثه اعزام شدند.
حریق در طبقه اول مجتمع به وقوع پیوسته که با حضور به موقع آتش نشانان در لحظات اولیه مهار و ️با توجه به انتشار و تراکم دود در طبقات، عملیات تهویه دود و جستجو همزمان توسط آتش نشانان انجام شد و تمام ساکنین به خارج از ساختمان انتقال داده شدند.
متاسفانه در این حادثه یک نفر از ساکنین دچار سوختگی جزئی شده بود که توسط آتش نشانان به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • حمله حیوانات وحشی به گوسفندان در کاشان
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • غذارسانی به حیوانات محبت در حق آنها نیست
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان