Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:14:03 GMT

قزوین در ۹ رشته از مسابقات ملی مهارت نماینده دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۴۶۷۶

قزوین در ۹ رشته از مسابقات ملی مهارت نماینده دارد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: استان قزوین در رشته های فرز CNC، تراش CNC، طراحی فضای سبز، مکاترونیک، جواهرسازی، آشپزی، جوشکاری، فناوری خودرو و رباتیک این دوره از مسابقات ملی مهارت دارای نماینده است.

محسن مددی افزود: رقابت های این دوره از مسابقات ملی مهارت در رشته ها مکاترونیک، رباتیک و طراحی فضای سبز به شکل تیمی و ۲ نفره برگزار می شود و رقابت ها در سایر رشته ها به شکل انفرادی دنبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با بیان اینکه برای نخستین بار است که قزوین در 9 رشته از مسابقات ملی مهارت دارای نماینده است، گفت: تیم ها و نفرات اعزامی از استان قزوین به مسابقات ملی مهارت انتخاب شده و تمرینات خود را دنبال می کنند.

وی اظهار داشت: مسابقات رشته رباتیک به میزبانی قزوین برگزار می شود اما به دلیل شرایط کرونا هنوز زمان دقیق برگزاری آن مشخص نشده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین خاطرنشان کرد: مسابقات ملی مهارت هرساله با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ مهارت و کارآفرینی و شناسایی جوانان نخبه و دارای استعداد در رشته های مهارتی و در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.

مسابقات ملی مهارت امسال در ۲۸ رشته در حال پیگیری است.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استان قزوین مهارت اموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استان قزوین مهارت اموزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استان قزوین مهارت اموزی اخبار کنکور مسابقات ملی مهارت استان قزوین رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته های ورزشی با محوریت طرح شنا در سطح استان گفت: این طرح در راستای شادابی و نشاط برای چهار هزارو ۳۱۳ دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از هشتم اردیبهشت ماه در سطح استان اجرا می‌شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت ماه برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسما آغاز می شود گفت: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح گواهی مهارت شنا داده خواهد شد.

همچنین مهدی یزدان منش رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز گفت : در طرح مهارت آموزی رشته های ورزشی دوره دوم ابتدایی دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی آموزش می‌بینند.

دیگر خبرها

  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود