Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:37:46 GMT

تشریح وضعیت جوی کشور/غبار صبحگاهی در شهرهای صنعتی

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۴۷۰۵

تشریح وضعیت جوی کشور/غبار صبحگاهی در شهرهای صنعتی

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی این هفته در غالب نقاط کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود و طی این مدت در شهرهای صنعتی و پرجمعیت غبار صبحگاهی و غبار محلی دور از انتظار نیست.

طی امروز و فردا کاهش نسبی دما در شرق و جنوب شرق کشور را انتظار خواهیم داشت.

از  امروز تا پایان هفته در پاره ای از نقاط افزایش نسبی دما پیش بینی می شود، طی سه روز آینده در مناطقی از استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بعد از ظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه دریای عمان به تنگه هرمز مواج است.

کد خبر 5045041 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: پیش بینی وضعیت هوا گرد و غبار کاهش دما ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران اربعین حسینی اربعین 99 گردشگری کمیته امداد امام خمینی شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور دستگیری سارق وضعیت راهها آتش سوزی سالمندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان قطب صنایع غذایی در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح یک شرکت غذایی اظهار کرد: نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این استان در تولید و فرآوری صنایع غذایی در سطح کشور سرآمد است، افزود: استان گیلان را می توان به عنوان یکی از قطب های صنایع غذایی کشور نام برد.

وی با اشاره به افتتاحیه امروز و سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریالی ادامه داد:: این واحد صنعتی در فاز اول تولید انواع آبمیوه توانسته است زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۲۰ نفر از جوانان گیلانی را فراهم آورد.

مدیرکل صمت گیلان ضمن تحسین سرمایه گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی تصریح کرد: این سرمایه گذاری نشان از مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و عمل به فرمان مقام معظم رهبری می باشد که کاملاً مورد حمایت است.

کد خبر 6093396

دیگر خبرها

  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی