Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و مدیریت برق مشگین شهر  مانور تعمیرات و اصلاح خط اصلی فیدر یک برق در مسیر مشگین شهر _ مرادلو آغاز شد.


در این مانور که 20 مهرماه طی مراسمی و در محل انبار مدیریت برق مشگین شهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، فرماندار شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: امیدواریم این مانور که همزمان با روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی در مشگین شهر برگزار می شود منجر به تامین برق پایدار در مسیرهای تعیین شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبر صمدی خاطرنشان کرد: این مانور که در مسیر مشگین شهر _ مرادلو برگزار می شود، با هدف تعویض سطح مقطع ابتدایی فیدر به طول ۲.۵ کیلومتر، 
تعویض مقره های معیوب خط به طول ۶۰ کیلومتر، اصلاحات لازم برای مقابله با پرنده زدگی، تعویض تیرهای های فرسوده به جای تیرهای شبکه در طول مسیر، شاخه زنی اشجار مزاحم شبکه و نصب یک دستگاه اتوبستر به منظور اصلاح ولتاژ شبکه اجرایی می شود.
وی بیان کرد: مانور تعمیرات و اصلاح خط اصلی فیدر برق یک اردبیل در مسیر مشکین شهر _ مرادلو  از جمله پست ۶۳ تا شهر مرادلو به طول ۱۶۰ کیلومتر خط اصلی برگزار خواهد شد.
صمدی ادامه داد: تعداد ۴۱ عملیات خط گرم و سرد با ۱۷۰ نیروی عملیاتی و ۱۸ نفر ناظر فنی و ایمنی در این مانور حضور دارند.
وی ادامه داد: این مانور که محوریت یادواره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در حال اجراست و از تمامی شهرستان های استان اکیپ عملیات برق در آن حضور دارند.
به گزارش ایسنا، فیدر یک مشگین شهر با داشتن شبکه هوایی به طول 393 کیلومتر یکی از فیدرهای طولانی استان می باشد. 
طول خط اصلی این فیدر که مسیر بخش مرادلو و ارشق و مشیران و امیرکندی و... را تغذیه می کند 62 کیلومتر و طول خط فرعی این فیدر 332 کیلومتر  می باشد. 
تعداد پست های هوایی و زمینی  این فیدر 367 پست بوده و تغذیه کننده 111 روستا با تعداد مشترکین عادی به تعداد 5651 مشترک و تعداد مشترکین دیماندی به تعداد 465 مشترک می باشد. تعداد مشترکین حساس روی این فیدر به تعداد 431 مشترک می باشد که سطح مقطع شاخه اصلی سیم نمره 126 و شاخه  فرعی 70 و 35 میلیمتر است که آرایش خط اصلی بصورت TCL با کنسول های بتونی می باشد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها فيبرنوري مشگين شهر مشگین شهر خط اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، عبدالحمید حمزه‌پور افزود: برای آبرسانی به این شهر‌ها و روستا‌ها ۳۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال گذشته، در هرمزگان ۲۰۱ روستا و ۶ شهر از تنش آبی خارج شد.
حمزه پور افزود: پارسال طرح آبرسانی به شش شهر و ۱۵۶ روستا با اجرای ۶۶ طرح و سرمایه گذاری ۲۹ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال اجرایی شد که ۲۲۵ هزار و ۹۷۲ تن از جمعیت استان به آب پایدار دست یافتند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: در دولت سیزدهم نیز لوله‌گذاری خط انتقال به طول ۵۸۰ کیلومتر، توسعه شبکه توزیع آب به طول ۵۴۴ کیلومتر و اصلاح شبکه آب به طول ۲۰۶ کیلومتر از محل طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی و جاری در استان اجرا شد.
وی افزود: جهاد آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌های به‌ویژه مناطق کم برخوردار و دارای تنش آبی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و طرح‌های شاخص وزارت نیرو است.

بیشتربخوانید:ساخت مخزن هزار متر مکعبی آب در بشاگرد
حمزه پور گفت: سالانه ۲۵۰ میلیون مترمکعب از منابع مختلف برای تامین آب آشامیدنی مردم هرمزگان تولید، انتقال و توزیع می‌شود که از این حجم ۴۰ درصد از چاه‌ها، ۳۵ درصد از آب شیرین‌کن‌ها و ۲۵ درصد نیز از محل منابع سد‌ها و چشمه‌ها تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر