Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایتخت قطر از بیشترین شانس برای برگزاری دیدار فینال فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است.

به گزارش مشرق، به نقل از روزنامه الوطن قطر، دوحه پس از از بیانیه اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به محتمل‌ترین مکان برای برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان در فصل جاری تبدیل شده است.

دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا پس از توقف چندین ماهه به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا به صورت تجمیعی آغاز شد و قطر میزبانی این رقابت‌ها در منطقه غرب را بر عهده گرفت که با پیروزی پرسپولیس و راهیابی این تیم ایرانی به دیدار فینال پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدارهای تجمیعی منطقه شرق آسیا هم با تصمیم AFC در قطر برگزار خواهد شد. تاریخ دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا  روز 19 دسامبر (29 آذر) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

توئیت AFC درباره فینالیستی پرسپولیس

طبق بیانیه اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا محل برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به زودی مشخص می‌شود. این بدان معناست که بر خلاف اعلام قبلی AFC  مبنی بر برگزاری دیدار فینال در زمین تیم راه یافته از منطقه غرب  آسیا یعنی پرسپولیس، محل جدیدی برای آن انتخاب خواهد شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این اعلام کرده بود که دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 طبق قانون چرخشی میان مناطق شرق و غرب  به میزبانی تیم راه‌یافته از منطقه غرب آسیا برگزار می‌شود. فینال فصل گذشته در منطقه شرق این قاره به میزبانی ژاپن انجام شد که با قهرمانی الهلال عربستان پایان یافت.

 از زمان پایان دیدارهای منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا یعنی 13 دسامبر تا روز برگزاری دیدار فینال که 19 دسامبر است فاصله زمانی بسیار کمی وجود دارد. در سه ورزشگاه دوحه که برای جام جهانی 2022 نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شوند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ لیگ قهرمانان آسیا فینال پرسپولیس قطر دیدار فینال لیگ قهرمانان فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزاری دیدار فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه جلوی پاریسی‌ها را گرفت

تیم فوتبال دورتموند با برتری برابر پاری سن ژرمن راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه و دورتموند آلمان در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود دورتموند به اتمام رسید.

تک گل این دیدار را «متس هوملس» (۵۰) به ثمر رساند.

نیمه اول این دیدار در حالی انجام شد که دفاع منسجم زرد پوشان دورتموندی مانع از آن شد که ستاره‌های پاری سن ژرمن بتوانند موقعیت خطرناکی ایجاد کنند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

اما در آغاز نیمه دوم و در حالی که این پاریسی‌ها بودند که به گل نیاز داشتند در دقیقه ۵۰ دورتموند صاحب یک ضربه کرنر شد و «یولیان برانت» با یک ارسال بلند توپ را به محوطه ۶ قدم فرستاد و «متس هوملس» با یک ضربه سر توانست گل اول را برای دورتموند به ثمر برساند.

به دنبال این حمله پاریسی‌ها سراسر حمله شدند و در دقیقه ۶۰ راموس فرصت بسیار خوبی در پشت محوطه ۶ قدم داشت اما ضربه بی دقت او از روی دروازه حریف بیرون رفت.

در ادامه هم شانس با شاگردان لوییز انریکه همراه نبود و ۳ بار تلاش‌های این تیم با برخورد توپ به تیر دروازه ناکام ماند و بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود دورتموند به اتمام رسیده بود و به این ترتیب دورتموند با برتری ۲ بر صفر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق شد راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

در دیگر دیدار این مرحله شامگاه چهارشنبه تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت تا دومین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

دیگر خبرها

  • دورتموند در فینال لیگ قهرمانان میزبان شد
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان نایب قهرمان غرب آسیا شد
  • بازگشت باشکوه رئال به جام/ خوسلو، مرد اول برنابئو
  • دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)
  • متس هوملس در آغوش خانواده و دوستانش پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • وقتی اریک تن هاخ متوجه می شود جیدون سانچو به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است! (فان) / فیلم
  • مارکو رویس در میان هواداران دورتموند پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ترزیچ: مسیرمان برای رسیدن به فینال باورنکردنی بود
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه جلوی پاریسی‌ها را گرفت
  • زنبورها در فینال اروپا؛ پاریس پشت دیوار زرد!