Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی در نشستی با موضوع فضای مجازی و ضرورت‌های آن در دنیای امروز اظهار کرد: با گسترش فضای مجازی در کشور و بهره‌گیری مردم از گوشی‌های هوشمند شاهد توسعه فعالیت‌های فکری و رسانه‌ای بر بستر فضای مجازی نیز هستیم.

وی با بیان این که دشمن درصدد بهره‌برداری از فضای مجازی به منظور تداوم القائات روانی خود بر علیه جامعه ما است، خاطرنشان کرد: یکی از الزامات امروز جامعه، رشد سواد مجازی است که غفلت از آن موجب بروز تهدیدات مختلف در ابعاد متنوعی برای جامعه ما خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان ادامه داد: رسالت بزرگی بر دوش فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم قرار دارد تا با روشن‌سازی اذهان مردم در زمینه‌های گوناگون، جلوی انحرافات فکری جامعه را گرفته و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود که همانا بدبین ساختن جامعه نسبت به نظام اسلامی است، ناکام بگذارند.

پروفسور کامرانی، بیان هنرمندانه مسائل و موضوعات مختلف بخصوص دستاوردهای نظام را در کاهش اثربخشی القائات دشمنان بسیار موثر دانست و گفت: گام دوم انقلاب اسلامی پرشور از گام اول آن با جدیت و قدرت و به دست جوانان این سرزمین به پیش خواهد رفت و ایران مقتدرتر از هر زمان دیگری به رشد و بالندگی همه‌جانبه‌ای دست خواهد یافت که امروز به ثمر رسیدن برخی بخش‌های آن را در حوزه‌های علمی و دفاعی و تکنولوژیکی و پزشکی شاهد هستیم.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: زوال تمدن غرب امروز در دنیا آغاز شده است و آنان نیز به خوبی از این نابودی قریب‌الوقوع مطلعند اما سعی دارند تا با دست درازی به خاک ملت‌ها و چپاول اموال ملل مختلف در دنیا، فروپاشی عظیم خود را بپوشانند اما به لطف خداوند، ایجاد تمدن نوین اسلامی در جهان رقم خواهد خورد.

وی عبور کشورمان از شرایط سخت اقتصادی کنونی را با همتی عمومی میسر دانست و گفت: همه مسؤولان باید با دغدغه‌مندی در حوزه‌های تخصصی خود و با همتی جهادی نسبت به گره‌گشایی از مشکلات مردم و چاره‌جویی برای آنها در این عرصه قدم بردارند.

انتهای‌ پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: احسان کامرانی فضای مجازی هرمزگان بندرعباس فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید