Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در واکنش به برخی صحبت‌ها گفت: نمی‌دانم برخی‌ها بر چه اساسی می‌گویند ما پر هزینه تمرین تیم لیگ برتر هستیم؟

پیمان رضایی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به رضایت از عملکرد تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر والیبال در خصوص عملکرد کادر فنی و بازیکنان، اظهار داشت: من مدیرعامل باشگاه هستم و می‌توانم تنها درباره مسائل کلان باشگاه و مسائل مدیریتی صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از تعطیلی دو هفته لیگ برتر والیبال به دلیل شیوع گسترده کرونا در بین ورزشکاران این رشته استقبال می‌کند یا خیر؟گفت: از ابتدای فصل و پیش از آنکه مسابقات شروع شود به دلیل گستردگی شیوع ویروس کرونا در کشورمان این هشدار را به مسئولان در سازمان لیگ داده بودیم. با توجه به رفت و آمد‌های زیاد در طول هفته در لیگ برتر والیبال و شرایطی که بازیکنان در مسافرت‌ها، هواپیما‌ها، هتل‌ها و رستوران‌ها دارند واقعاً شرایط به سمت خطرناک پیش می‌رود.

وی افزود: در حال حاضر این تعطیلی دو هفته‌ای به لیگ برتر کمک می‌کند، اما باید ببینیم در ادامه باز هم بیماری کرونا شدت خواهد گرفت یا خیر. قطعا مسئولان فدراسیون والیبال و سازمان لیگ نیز به دنبال برنامه‌ریزی خوب لیگ برتر آن هم در سال قبل از المپیک هستند تا والیبالیست‌های ملی پوش که در لیگ برتر حضور دارند آسیب نبیند.

وی با اشاره به شرایط سخت برگزاری لیگ برتر والیبال آن هم پس از پایان دو هفته تعطیلی و ادامه لیگ به منوال سال‌های گذشته گفت: ما در جلسه‌ای به صورت وبینار با مسئولان سازمان لیگ داشتیم پیشنهاد دادیم تا با توجه به ۱۴ تیمی بودن لیگ برتر، دو گروه هفت تیمی ایجاد شود و تیم‌ها به صورت متمرکز در دو شهر بازی‌هایشان را انجام دهند.

رضایی تصریح کرد: با توجه به شرایط عالی میزبانی از رقابت‌های والیبال در شهر ارومیه و میزبانی شایسته این شهر از لیگ ملت‌های والیبال و جام کنفدراسیون‌های آسیا و امکانات کافی برای برگزاری و میزبانی از تیم‌ها، در صورت برگزاری رقابت‌ها به صورت متمرکز می‌توانیم میزبان لیگ به صورت متمرکز باشیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در پایان در واکنش صحبت‌های برخی از مربیان تیم‌ها در خصوص این که تیم شهرداری ارومیه پرهزینه‌ترین تیم لیگ برتر در فصل جاری است گفت: به هیچ وجه این صحبت‌ها را قبول نمی‌کنم و کاملاً مخالفم و نمی‌دانم بر اساس چه مبنایی این صحبت‌ها را انجام می‌دهند. من با توجه به سال‌هایی که در مدیریت باشگاه شهرداری ارومیه بودم و آشنایی که با قرارداد‌ها دارم، اطمینان می‌دهم که در فصل جاری مبالغ قراردادهایمان بسیار منطقی‌تر از سال‌های گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: انصاری: ۴ تیم لیگ برتر والیبال به دسته اول سقوط خواهند کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: پیمان رضایی والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیمان رضایی والیبال باشگاه شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال صورت متمرکز تیم لیگ صحبت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگئی آلینیک، وزیر امور خارجه بلاروس امروز دوشنبه در گفت‌وگو با اسپوتنیک اعلام کرد که بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح درباره اوکراین است، اما همه چیز به اراده سیاسی کی یف بستگی دارد.

وی دراین‌باره گفت: درهای ما برای مذاکرات صلح آمیز باز است. آنها همیشه باز بوده و باز خواهند ماند. ما همیشه آماده میزبانی مذاکرات در خاک بلاروس خواهیم بود که امیدواریم به بازگرداندن صلح و پایان دادن به خونریزی در اوکراین کمک کند.

وزیر امور خارجه بلاروس تاکید کرد: ما به اراده سیاسی رهبری اوکراین تکیه خواهیم کرد… ما می بینیم و توجه می کنیم که مردم اوکراین امروز به طور فزاینده ای می خواهند صلح را بازگردانند و به رنجی که با آن روبه رو هستند پایان دهند. اما همه چیز به تصمیم سیاستمداران این کشور بستگی دارد.

آلینیک روز شنبه اعلام کرد که ابتکار سوئیس برای برگزاری نشستی درباره اوکراین در ۱۵ و ۱۶ ژوئن بدون مشارکت روسیه و بلاروس «بی معنی» است و تأکید کرد که دستیابی به نتایج در چنین نشستی امکان پذیر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه بلاروس برای شرکت در این نشست دعوت نامه ای دریافت نکرده است، افزود: فرض ما این است که هرگونه حل و فصل مسالمت آمیز این مناقشه و هرگونه بحث در مورد مسائل امنیتی اروپا و اوراسیا بدون مشارکت روسیه و بلاروس مطلقاً بی فایده است.

کد خبر 6097793

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد