Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد اردوی جهادی خود را در منطقه احمدآباد بجنورد برگزار کرد.

سید محمد جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد اردوی جهادی خود را در منطقه احمدآباد بجنورد برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد ادامه داد: گروه جهادی انصارالمهدی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد در قالب یک تیم ۱۰ نفره از دانشجویان رشته پزشکی و پیراپزشکی در این اردوی یک روزه حضور داشتند.

وی افزود: در این عملیات جهادی به ۱۵۰ نفر از اهالی منطقه احمدآباد بجنورد خدمات پزشکی مانند غربالگری، تست فشار خون و قند خون و نیز خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان ارائه شد.

جعفری در پایان با توجه به ظرفیت این منطقه گفت: منطقه احمدآباد و مناطق اطراف به عنوان منطقه هدف بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی انتخاب شده و بنا است طی برنامه ریزی ۶ ماهه به منظور رشد شاخص‌های سلامت مردم، خدمات پزشکی، دندان پزشکی و فرهنگی در این مناطق انجام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی علوم پزشکی خراسان شمالی اردوی جهادی بجنورد حاشیه شهر منطقه احمدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم