Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: متأسفانه آب پنج روستای شهرستان دلگان ۷۵ روز است که قطع شده و مسئولان آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان نیز پاسخگو نیستند.

وی با اشاره به اینکه این موضوع از روز اول به مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان انتقال داده شده است، افزود: این روستاها شامل چاه اسحاق، بالشتی، موتورالک، موتورگله داری، موتورکندل و غلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دلگان با اشاره به اینکه عملیات آبرسانی سیار به این روستاها از طریق فرمانداری انجام می‌شود، ادامه داد: البته با توجه به فاصله این روستاها و کمبود امکانات کار با مشکلاتی همراه است.

وی گفت: این موضوع در حالی حدود ۳ ماه به طول انجامیده که در صورت همکاری مسئولان آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در مدت زمان بسیار کمتری قابل حل است.

شجاعی تصریح کرد: علاوه بر این روستاها مردم مناطق چاه گیچی، هودیان، اسفند، چاه شورها، چاه جلال و حومه شهرستان دلگان نیز در شرایط سخت بی‌آبی به سر می‌برند و تاکنون هیچ اقدام عملی برای برطرف کردن مشکلات آنها صورت نگرفته است.

کد خبر 5044985

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی شجاعی شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان قطعی آب ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه بارش باران آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان