Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:36:13 GMT

واریز یارانه‌ها ساعت ۲۴

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۵۹۳۵

ساعت ۲۴ امروز (یکشنبه ) یارانه‌ های نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، یارانه مهر ماه صد و شانزدهمین مرحله از یارانه‌های نقدی است که به روال ماه‌های قبل روز بیستم ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.


یارانه هر نفر به مانند ۱۰ سال گذشته همان ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روزهای گذشته برخی اخبار نادرست از واریز یارانه در روز هفدهم ماه حکایت داشت که در نهایت طبق اعلام سازمان هدفمندی این واریز امروز انجام خواهد شد.


دولت در هر ماه حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومان بابت یارانه نزدیک به ۷۸ میلیون ایرانی هزینه می‌کند که این رقم در سال حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان است.

با وجود تکالیفی در سال‌های اخیر همواره در قانون بودجه برای غربالگری یارانه بگیران و حذف سه دهک بالای وجود داشت هیچگاه این اتفاق به طورکامل رخ نداده و حذف یارانه بکگیران  پردرآمد همواره با چالش‌های مواجه بوده است.

دولت در سال جاری نیز این تکلیف داشته اما تاکنون گزارشی درباره تعداد مشخص یارانه بگیران و غربالگیری آنها ارائه نکرده است.

 در ماه علاوه بر یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی کمک‌های معیشتی نیز به صورت نقدی و از محل منابع ناشی از افزایش قیمت بنزین به حساب حدود ۶۰ میلیون نفر از جمع یارانه بگیران واریز می‌شود که این پرداخت در ۱۰ هر ماه صورت می‌گیرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: يارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: امشب مبلغی به عنوان تقدیر روز معلم به حساب معلمان واریز می‌شود.

هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم، امشب به حساب معلمان واریز می‌شود.

فارس در خبری نوشت: رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، امروز در مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: بعد از اجرای رتبه‌بندی معلمان، میانگین حکم آنها از دستگاه‌های دیگر بالاتر است، البته معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم به معلمان خدمت کنیم و امشب دولت خدمتی به معلمان خود خواهد کرد.

بنا بر پیگیری خبرنگار، هدیه روز معلم مبلغ ۲ میلیون تومان است که امشب واریز می‌شود.

دیگر خبرها

  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • هدیه روز معلم امشب به حساب معلمان واریز می‌شود
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم