Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@15:01:21 GMT

جزئیات برگزاری آزمون کشوری «ترنم وحی»

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۵۹۶۱

جزئیات برگزاری آزمون کشوری «ترنم وحی»

مدیرعامل موسسه کشوری مهد قرآن جزئیات برگزاری مرحله نهایی دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» را تشریح کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: «سید محمود چاوشی» با اشاره به فراهم شدن مقدمات امور فنی، ستادی و پشتیبانی رویداد بزرگ قرآنی «ترنم وحی» تصریح کرد: مرحله نهایی دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» ویژه حافظان کل قرآن عضو مؤسسه مهد قرآن سراسر کشور در سال ۱۳۹۹ طی روزهای ۲۲ و ۲۳ آبان ماه سال جاری به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر عامل مؤسسه مهد قرآن ادامه داد: سه تیم داوری متشکل از داوران بین المللی و ممتاز کشورمان با نظارت هیأت علمی مؤسسه ، امر قضاوت آزمون شفاهی حفظ کل قرآن شرکت کنندگان را عهده دار هستند.

 

بنا بر این گزارش مدیر عامل مؤسسه مهد قرآن با یادآوری کسب حدنصاب قبولی ۸۰ حافظ کل در مرحله مقدماتی (استانی) افزود : تعداد ۷۰ خواهر و ۱۰ برادر به ترتیب از دفاتر مهد قرآن استان های یزد ، قزوین ، اصفهان ، مازندران ، تهران ، خراسان رضوی ، مرکزی ، فارس ، کرمان ، خوزستان ، سمنان ، قم و آذربایجان غربی می باشند وی متذکر شد : آزمون کتبی ترجمه و تدبر نیز به صورت آنلاین به طور هم زمان انجام می شود.

 

گفتنی است، در مرحله مقدماتی (استانی) دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» ۱۸۰ حافظ کل از ۱۷ استان حضور داشتند که پس از آزمون و مراحل بررسی نمرات ۸۰ حافظ کل به مرحله کشوری «ترنم وحی» راه یافتند.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزمون ترنم وحی موسسه کشوری مهد قرآن حفظ قرآن کریم ترجمه و تدبر حفظ کل قرآن ترنم وحی مهد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری از ثبت نام بیش از هزار و ۹۰۰ نفر در این مرحله از آزمون خبر داد و گفت: جشنواره امسال به سه صورت تلفنی، مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

فلاح خوش مشرب، افزود: همه کارگران به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در همه سنین و از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: از هزار و ۶۱۹ نفر که در این مرحله شرکت کرده اند ۸۰۰ نفر بانوان و ۸۱۹ نفر آقایان هستند، همچنین ۱۷۶ نفر در بخش اذان، ۳۴۶ نفر در بخش حفظ جزء ۳۰، ۴۷ نفر در مداحی، ۵۴۶ نفر در بخش قرائت و ۴۴۶ نفر در بخش تفسیر حضور دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری