Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ناس، «یحیی رسول» سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، به هیاهوی اخیر درباره اوضاع امنیتی عراق واکنش نشان داد و این اقدام را تلاشی برای تشویش اذهان عمومی مردم عنوان کرد.

او تاکید کرد که اوضاع امنیتی در بغداد، پایتخت عراق و سایر استان ها عادی و تمام امور تحت سیطره یگان‌های امنیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی رسول گفت: اوضاع امنیتی خوب و در کنترل نیروهای امنیتی است و هیاهوی رسانه‌ای اخیر با هدف ایجاد بحران و ترساندن شهروندان بوده است. یگان‌های امنیتی وظایف خود را انجام می‌دهند و اوضاع امنیتی در حالت عادی و طبیعی است. این یگان‌ها با گشت زنی، پیگرد افراد تحت نظر قانون، نصب کمین‌های متعدد و پیگرد خمپاره اندازان و تمامی فعالیت‌هایی که روزانه انجام می‌دهند، به وظایف خود عمل می‌کنند.

او افزود: انتشار سندی محرمانه از فعالیت‌های نظامی در رسانه‌ها موجب متشنج شدن اوضاع شد اما تدابیری از سوی فرماندهان نظامی و در فرماندهی عملیات بغداد برای پیگیری اینگونه افعال وجود دارد تا مانع لو رفتن این اسناد محرمانه شود.

سخنگوی نیروهای مسلح عراق تاکید کرد: دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح عراق توضیحی درباره انتشار این سند بیان کرد و به صورت کامل و قاطعانه وجود هرگونه حالت هشدار در کشور را تکذیب کرد.

او شب گذشته نیز انتشار خبر هشدار و آماده باش کامل در بغداد را تکذیب و تاکید کرده بود که اوضاع امنیتی کشور در ثبات کامل است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروهای عراقی نیروهای امنیتی تحولات عراق مسلح عراق اوضاع امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «رفیق الصالحی» نماینده فراکسیون پارلمان الصادقون تاکید کرد که سخنان «النا رومانسکی» سفیر آمریکا در بغداد به مثابه مداخله آشکار این کشور در امور داخلی عراق است.

وی افزود: باید فوراً یک موضع گیری ملی یکپارچه علیه سفیر آمریکا و اخراج وی از عراق اتخاذ شود.

الصالحی تصریح کرد: رومانسکی به شدت شأن عراق، ملت و دولت این کشور را پایین آورده است. ما نسبت به پیامدهای تحرکات سفیر آمریکا بر حاکمیت عراق هشدار می دهیم.

«عباس المالکی» فعال سیاسی عراقی نیز روز گذشته تاکید کرد که سفارت آمریکا در بغداد به دنبال گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق و اجرای پروژه های مخرب خود است.

وی افزود: مخالفت آمریکا و انگلیس با تصویب قانون مبارزه با فحشاء در عراق به این دلیل انجام می شود که واشنگتن از انحرافات اخلاقی به عنوان وسیله ای برای اجرای سیاست های خود در برخی کشورهای منطقه از جمله عراق استفاده می کند.

پیشتر نیز «علی جابر التمیمی» کارشناس مسائل حقوقی عراق تاکید کرد که «النا رومانسکی» سفیر آمریکا در بغداد قانون‌های بین المللی را در خصوص این کشور نقض کرده است.

وی افزود: سفیر آمریکا در امور داخلی عراق به ویژه تصویب قانون مبارزه با فحشاء دخالت می‌کند که بدین ترتیب مفاد توافقنامه امضا شده میان بغداد و واشنگتن را نقض کرده است.

کد خبر 6094024

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • عملیات «وعده صادق» سنگین‌ترین ضربه بر پیکره رژیم صهیونیستی بود
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم