Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه جشن پایان بازسازی مناطق سیل‌زده کشور فردا به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم ۶۶ هزار و ۷۱۹ واحد مسکونی بازسازی شده از سیل پارسال توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با یادآوری اینکه بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده در استان گلستان خردادماه امسال به پایان رسید، اظهارداشت: حدود 22 هزار واحد مسکونی در سیل پارسال در استان خسارت دید که 7 هزار و 707 واحد احداثی و بیشتر از 14 هزار واحد تعمیراتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 815 میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض برای بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده در استان هزینه شده که 22 هزار خانوار از آن برخوردار می‌شوند.

مدیرکل بنیادمسکن استان همچنین با اشاره به خسارت سیل پارسال به تأسیسات روبنایی روستاها و شهرها افزود: فردا ( 21 مهر) به صورت متمرکز 509 پروژه در قالب بازسازی تأسیسات روبنایی در 240 روستای استان و با اعتبار 50 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که 258 هزار نفر جمعیت از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش: تمام مدارس مناطق سیل‌زده سال 98 بازسازی شد/ 14000 کلاس درس "بخاری نفتی" دارندتأکید استاندار گیلان بر تسریع ساماندهی مردم سیل‌زده تالش؛ مدیران استان جلوی تجاوز به منابع طبیعی را بگیرندگیلان| اهتمام مسئولان جهت ایجاد آرامش بین خانوارهای سیل‌زده تالش؛ بسته‌های معیشتی در منطقه توزیع می‌شود

وی با بیان اینکه گلستان، استان پیشرو در بازسازی مناطق سیل‌زده است، گفت: تصمیم براین شد تا جشن متمرکز پایان بازسازی مناطق سیل‌زده سال 98 کشور به میزبانی استان گلستان برگزار شود. برهمین اساس فردا 66 هزار و 719 واحد مسکونی احداثای و 90 هزار 464 واحد تعمیری بازسازی شده در سیل پارسال، توسط رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

به گفته حسینی برای ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی سیل‌زده کشور 4 هزار و 900 میلیارد تومان تسهیلات و یکهزار و 708 میلیاردتومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

وی همچنین بیان داشت: بازسازی تأسیسات روبنایی در شهرها و روستاهای سیل‌زده کشور شامل 950 روستا با اعتبار 746 میلیارد تومان نیز فردا به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل بنیادمسکن استان افزود: 70 هزارمین واحد بهسازی و نوسازی شده در روستاهای استان گلستان نیز فردا افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/582/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازسازی مناطق سیل زده میلیارد تومان استان گلستان سیل زده کشور سیل پارسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور وقوع رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: امروز (۱۶ اردیبهشت) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شرق سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

وی اضافه کرد: دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. طی این روز بیشینه بارش در کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل زنجان و گیلان خواهد بود.

ضیاییان ادامه داد: سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) در برخی مناطق واقع در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی افزود: چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) در استان‌های ساحلی دریای خزر، مناطقی از شمال غرب، شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز و پنج شنبه (۲۰ اردیبهشت) در شمال شرق شرق سواحل دریای خزر و برخی نقاط شمال غرب کشور بارش رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز در شمال غرب، جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، دوشنبه در جنوب غرب، سه شنبه و چهارشنبه در غرب مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اضافه کرد: امروز شرق دریای عمان و غرب دریای خزر و دوشنبه شرق دریای عمان و غرب خلیج فارس خواهند شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۷ اردیبهشت) قسمتی ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد و بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری، همراه با وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا زنجان با کمینه ۶ و ۸ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۴ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا