Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:08:31 GMT

بسته‌ «پنج استاد» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۹۶۵۴۵

بسته‌ «پنج استاد» رونمایی شد

به مناسبت روز بزرگداشت حافظ، بسته‌ آموزشیِ ادبی «پنج استاد» در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگان این بسته آموزشی ادبی در معرفی آن عنوان کرده‌اند: این بسته‌ آموزشی شامل داستان کوتاه، شعر طنز، شعر کلاسیک و شعر نو است که به منظور برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور، با تدریس استادان و رعایت استانداردهای آموزش مجازی تهیه و تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه‌ این رونمایی، صفحه‌ فرهنگی _ ادبیِ مجازی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با نام «اقلیم فرهنگ و ادب» در اینستاگرام با نشانی sbmufarhangestan  کار خود را آغاز کرد. این صفحه به منظور تعامل بیش‌تر ادبی و فرهنگی اعضای سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آماده‌سازی شده ‌است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۲۲۴۳۹۸۷۲ داخلی ۸ و ۰۹۱۹۳۸۶۸۹۸۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یادروز حافظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۹۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد